عضو شورای عالی استانها گفت : ساخت و ساز های غیر مجاز و اجرای ناقص طرح جامع روستایی به عنوان معضلی جدی در شهرستان پردیس در حال رشد است .

محمد قانبیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار روستاهای این شهرستان و وضعیت طرح جامع روستایی گفت : روستاهای شهرستان پردیس به عنوان مناطقی بکر که در گذشته مورد تاخت و تاز افراد قانون گریز قرار گرفته است در حال از دست دادن ساختار روستایی خود است .

عضو شورای عالی استانها با اشاره به اجرای نیمه کاره طرح تغییر کاربری در روستاهای شهرستان پردیس ، ساخت و ساز های غیر مجاز را محصول اجرای ناقص این سیاست برشمرد و تصریح کرد : طرح تغییر کاربری و طرح جامع روستایی در شهرستان پردیس دامنه فعالیت افراد سودجو و متخلفین با پرش از مانع قانون را گسترش داده است .

قانبیلی در ادامه این مطلب تصریح کرد : ساخت و ساز های غیر مجاز در روستاهای شهرستان پردیس نسیم مشکلات کشاورزی در این منطقه را به طوفانی عظیم تبدیل نموده است و این حوزه مهم را در شهرستان پردیس در آستانه نابودی قرار داده است 

عضو شورای عالی استانها آلایندگی های صنعتی در کنار ساخت و ساز های غیر مجاز ساختار و ماهیت روستاهای پردیس را هدف گیری نموده است ، ابراز داشت : مناطق صنعتی پردیس با هدایت موج تخریبی آلودگی زیست محیطی حیات کشاورزی را در شهرستان پردیس به خطر انداخته است .

قانبیلی در خاتمه اظهار داشت : اجرای درست طرح جامع روستایی و تغییر کاربری در روستاهای شهرستان می تواند پیکر بی جان کشاورزی این منطقه را بار دیگر جان بدهد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.