مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی در هفته اکرام و ایتام در 100 پایگاه کمیته امداد در استان آغاز شد و کمک‌های جمع‌آوری شده برای تهیه سبد غذایی مورد نیاز خانوارهای زیرپوشش هزینه می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، تیمور طهماسب‌پور با اشاره به نام‌گذاری 15 الی 21 رمضان به نام هفته اطعام به نیازمندان و اکرام ایتام اظهار کرد: این هفته همزمان با ولادت کریم اهل‌ بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده که در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج ارزش‌های دینی و سنت‌های حسنه اسلامی و نوع‌دوستی و انتقال آن به نسل جوان جامعه برنامه‌های اطعام و توزیع سبد کالا نیز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته اطعام و اکرام ایتام، پایگاه‌های اکرام کمیته امداد امام خمینی برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام و ایتام فعال است، تصریح کرد: در این طرح حامیان می‌توانند حداقل با اختصاص سرانه به‌ صورت ماهیانه حمایت مادی و معنوی از یک یتیم را بر عهده بگیرند.

این مسئول با اشاره به اینکه این نهاد برای تحقق شعار سال، راهبردهایی را برای خود تعیین کرده است، افزود: تعالی فکری و فرهنگی خانواده‌ها، گسترش شبکه‌های نیکوکاری، سبک مدیریت جهادی از جمله برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در سال جاری است.

طهماسب‌پور با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنه بیان کرد: این طرح با هدف حضور مسئولان در منازل خانواده‌های در حمایت و رسیدگی به مشکلات آن‌ها و طرح هدیه رمضانیه صورت می‌گیرد.

طهماسب‌پور یادآور شد: بر اساس این طرح خیران هدایا خود را در قالب سبد کالا شامل گوشت، روغن، برنج، حبوبات برای تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان ایتام با هماهنگی این نهاد به‌ عنوان هدیه رمضانیه به خانواده‌ها اهدا می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به مشارکت چشمگیر حامیان و خیرین در طرح‌های اجرایی این نهاد از همکاری تنگاتنگ رسانه ملی و رسانه‌ها در پوشش خبری برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی از آنها خواست در این ماه مبارک و در ادامه سال نیز همراه امداد در خدمت‎رسانی به محرومان باشند./ز

برچسب ها: آغاز ، هفته ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.