مراسم احیاء شب های قدر شبكه رادیویی تهران از 25 تیرماه به مدت پنج شب، از ساعت 22 تا 3 بامداد، از حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده صالح(ع) و مسجد ارگ تهران روی آنتن می رود .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «باران استجابت» كاری از گروه فرهنگ و هنر شبكه رادیویی تهران است كه با استقرار واحد سیار خود در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده صالح(ع) و مسجد ارگ تهران، به صورت زنده مراسم شب های احیاء را تقدیم شنوندگان می كند.
 
 بشیر جعفری نیا تهیه كننده برنامه با بیان جزئیات بیشتر گفت: بخشی از برنامه به پخش مستقیم مراسم شب های احیا و دعای جوشن كبیر اختصاص یافته است، شب 19 ماه مبارك رمضان، مراسم مسجد ارگ تهران به صورت مستقیم از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود.
 
 پخش مراسم احیا و شب زنده داری از مراسم حرم عبدالعظیم حسنی(ع) شب 21 ماه رمضان، روی آنتن می رود. شب 23 ماه رمضان نیز شبكه رادیویی تهران از امامزاده صالح(ع) به صورت زنده به سمع شنوندگان می رسد.
 
 وی افزود: در بخش دیگری از برنامه درباره اعمال و آداب شب های قدر گفته می شود و در هر برنامه به زندگی و سیره حضرت علی (ع) پرداخته خواهد شد. پخش مناجات حضرت امیرالمؤمنین در مسجد كوفه، پخش خطبه های حضرت علی (ع) از نهج البلاغه و مداحی و آوازهای عرفانی از دیگر بخش های این برنامه است.
 
جعفری نیا خاطر نشان كرد: در شب های 20 و 21 این ماه ضیافت الهی، مهمانان برنامه درباره ماه رمضان و تاثیر آن در شعر و ادبیات فارسی و فضیلت های آن می گویند و به سیره زندگی حضرت امیر (ع) می پردازند. از دیگر بخش های برنامه می توان به سخن بزرگان و پخش گزارش های گزارشگران از اماكن مذهبی شهر و آستانهای مقدس اشاره كرد.
 
اسماعیل باستانی و بشیر جعفری نیا تهیه كنندگی برنامه «باران استجابت»را از رادیو تهران بر عهده دارند.


انتهای پیام/
برچسب ها: شب ، آستان ، شبکه ، رادیویی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار