نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با محکوم کردن کشتار مردم بی دفاع غزه توسط رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد: آمریکا با حمایت از رژیم پوشالی و جعلی اسرائیل، در کشتار مردم بی دفاع غزه سهیم و شریک است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر گفت: جنگ نابرابر رژیم اشغالگر اسرائیل در برابر مردم بی دفاع فلسطین نشانه نقض بزرگ حقوق بشری از سوی این رژیم جعلی است.
وی با بیان اینکه حملات اخیر صهیونیست ها به غزه با حمایت کامل آمریکا صورت می گیرد، افزود: آمریکا با حمایت از رژیم پوشالی و جعلی اسرائیل در کشتار مردم بی دفاع غزه سهیم و شریک است.
حجت الاسلام نکونام تصریح کرد:حماس یک گروه کوچک است اما رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای غربی و آمریکا مردم منطقه غزه را زیر حملات موشکی خود قرار داده است و جنایات جنگی را رقم زده است.
خطیب جمعه شهرکرد تاکید کرد: اگر چه حماس از نظر جغرافیایی و جمعیتی کوچک به شمار می رود اما رژیم غاصب اسرائیل از حماس می ترسد و اکنون نظامیان این رژیم جعلی در پناهگاه های خود مستقر شده اند.
وی گفت: آمریکا با رژیم اسرائیل هم کاسه شده است ولی باید بداند 60 سال است که این رژیم پوشالی و اشغالگر راه به جایی نبرده است و روز به روز ضعیف تر می شود.
حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: آمریکا منافق تمام عیار است و شیطان بزرگ و هر کجا پا می گذارد فتنه به پا می کند.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: آمریکا در عراق و افغانستان فتنه های داخلی را رقم زده است و فتنه داعش نیز مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی گفت: آمریکا به دنبال ایجاد تنش و فتنه داخلی در افغانستان پس از برگزاری انتخابات این کشور است و به بهانه دمکراسی و دمکراتیک کردن نظام کشورها اقدام به فتنه داخلی می کند.
حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: ملت های اسلامی و جهان اسلام باید در برابر این توطئه فتنه انگیزی آمریکا به بهانه دمکراسی بیدار و هوشیار باشند./س
 
برچسب ها: کشتار ، مردم ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.