مدیر فرودگاه شهرکرد از تشکیل جلسه‌یی برای برقراری مجدد پرواز به کویت، مشهد و عتبات عالیات خبر داد.

سیدعلی جعفرنیا مدیر فرودگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه هفته آینده جلسه‌یی با حضور وزیر راه‌وشهرسازی و معاونان این وزارتخانه در فرودگاه شهرکرد برگزار خواهد شد، گفت: محورهای مورد بحث در این جلسه برقراری مجدد پروازهای شهرکرد- کویت، شهرکرد به عتبات عالیات و همچنین مشهد مقدس است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر کدام از این مسیرها در مدت زمانی متوقف شده بود، با برگزاری این جلسه و بررسی برای برقراری مجدد این پروازها، اقدامات لازم برای نشست و برخاست هواپیما در این مسیرها انجام خواهد شد.

جعفرنیا اضافه کرد: عملیات پرواز این مسیرها توسط شرکت هواپیمایی ماهان خواهد بود.
مدیر فرودگاه شهرکرد در ادامه اظهار داشت: برای افزایش پرواز مسیر شهرکرد به تهران که در حال حاضر 2 پرواز در هفته است نیز در این جلسه تصمیماتی گرفته می‌شود.

وی یادآور شد؛ در این جلسه استاندار نیز حضور خواهند داشت تا درباره یکسری مسائل مربوط به حمایت از ایرلاین و همچنین حمایت از فرودگاه برای تامین منابع اعتباری به‌منظور اجرای پروژه‌‌ها به بحث و بررسی بپردازند.

جعفرنیا خاطر نشان کرد: مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان با بیان اینکه شهریور ماه امسال 5 تا 6 ناوگان به تعداد ناوگان خود اضافه خواهد کرد، آمادگی خود را برای پرواز به کویت، عتبات عالیت و مشهد اعلام کرده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پرواز ، مجدد ، شهرکرد ، کویت ، مشهد ، عتبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار