عزتیان گفت: فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه ارائه خدمات بهداشت حرفه‌ای صورت می‌پذیرد، اما به دلیل تفاوت تعاریف، این خدمات در ایران انعکاس نیافته است.

رضا عزتیان رئیس اداره خدمات بهداشت حرفه‌ای و مشاغل کار وزارت بهداشت، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از اقداماتی که به تازگی آن را پیگیری کرده‌ایم تغییر تعریف پوشش خدمات بهداشت حرفه‌ای برای نیروی کار است و تلاش ما برای تعاریف جدید شاخص‌های بهداشت حرفه‌ای منطبق با استانداردهای جهانی است.

وی افزود: در کشور ما فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه ارائه خدمات بهداشت حرفه‌ای صورت می‌پذیرد، ولی به دلیل تفاوت تعاریف، این خدمات عموما انعکاس نیافته و دیده نمی‌شوند.

عزتیان خاطرنشان کرد: ما با اصلاحاتی که در شاخص‌های بهداشت حرفه‌ای در کشور انجام خواهد شد، امکان انعکاس دقیق فعالیت‌ها و خدمات بهداشت حرفه‌ای را میسر می‌کنیم که در این صورت در نشان دادن چهره مطلوب خدمات بهداشت حرفه‌ای کشور قدم مهمی برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۳۷ ۲۱ تير ۱۳۹۳
اقای عزتیان اگه نظر بنده را دیدین خواهشا جایگاه بهداشت حرفه ای را در سیستم وزارت بهداشت مشخص کنید بعد
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس
۱۷:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۳
به نظر من خدمات بهداشت حرفه دردانشگاه های کشور به درستی تبیین نشده است و اکثر مسئولان از خدمات و اثار ان بر سلامت کشور اطلاع ندارند
آخرین اخبار