مجمع ناشران کتاب دفاع مقدس با حمایت از پخش خصوصی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت آثار فاخر خود را عرضه می‌کند.

امیر شهریار امینیان عضور هیئت مدیره و مسئول بخش بین‌الملل مجمع ناشران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در نمایشگاه کتاب فرانکفورت آلمان با توجه به تجربیات سال‌های گذشته بیشتر به دنبال کار کیفی هستیم.
 
وی افزود: قرار است جلسه‌ای گذاشته شود تا ناشران دفاع مقدس دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در آن اعلام کنند تا کتاب‌های فاخر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه شود.
 
امینیان ارائه داد: موسسه نمایشگاه فرهنگی ایران قراراست به صورت متمرکز در نمایشگاه حضور داشته باشد و به جمع ناشران دفاع مقدس برای عرضه و معرفی کتابها فضایی را اختصاص دهد.
 
وی در مورد عرضه کتاب‌ها گفت: در نمایشگاه سال گذشته 120 عنوان از 80 ناشر حضور داشت ولی در نمایشگاه امسال بیشتر بحث کیفی مطرح است و فقط 50 عنوان کتاب فاخر شرکت خواهند کرد.
 
وی در مورد موضوع کتاب‌ها گفت: در این نمایشگاه به دنبال عرضه 25 کتب ترجمه شده فاخر به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی که منتشر شده یا در حال چاپ هستیم و 25 عنوان اثر که برای فضای بین‌المللی مناسب است به صورت اثر فاخر عرضه خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه رونمایی کتاب هم خواهیم داشت و در محافل و فارسی زبان در آلمان و اروپا هم شرکت کرده و به سوالات مخاطبان هم پاسخ می‌دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: قصد داریم که 20 تا 30 کتابخانه فارسی زبان را در کشور آلمان از آثار فاخر ادبیات پایداری و دفاع مقدس را تجهیز کنیم تا درسال‌های آتی کشورهای اروپایی با فرهنگ ایثار و شهادت ایران آشنا شوند.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار