آموزش و پرورش در اجرای اهداف طرح شاهد موفق بوده است

 حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن موذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهد و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: آموزش و پرورش در اجرای اهداف طرح شاهد موفق عمل کرده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی و فرهنگی  بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتباط بنیاد شهید با وزارت آموزش و پرورش خوب است گفت: تا کنون تعاملات بسیاری بین بنیاد شهید و آموزش و پرورش برگزار شده است و این وزارتخانه در بحث مشاوره و هدایت تحصیلی خوب عمل کرده است.

موذنی گفت: با توجه به اینکه اجرایی کردن آیین نامه مشاوره و هدایت تحصیلی یکی از برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید است که دستورالعمل آن از سوی حجه الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کل کشور ابلاغ شده است، بنابر این معاونت فرهنگی و امور اجتماعی اجرای آن را برای توانمند سازی ، مهارت افزایی و همچنین مهارت آموزی فرزندان شاهد و ایثارگران شاغل به تحصیل را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید با اشاره به برگزاری دوره های 147 ساعته تک  پودمان توسط مرکز آموزش جامع علمی کاربردی امام خمینی گفت: مشاوران بنیاد شهید باید با آگاهی کامل از مشکلات خاص دانش آموزان شاهد و ایثارگر و به کمک حوزه مددکاری بنیاد شهید و وزارت آموزش و پرورش در راستای حل این  مشکلات گام بردارند.

گفتنی است، نتایج علمی دوره های 147 ساعته مشاوره و هدایت تحصیلی سال آینده به شکل یک کتاب در اختیار مشاوران قرار خواهد گرفت تا دانشجویان شاهد و ایثارگر با کمک این روشهای علمی بیش از پیش در دانشگاه‌های دولتی موفق شوند.

انتهای پیام/
 
 
برچسب ها: شاهد ، اجرا ، اهداف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار