معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15، از بهره برداری از طرح‌های عمرانی اجتماعی این منطقه تا پایان شهریور ماه سال 93خبر داد.

 علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بهره برداری از طرح‌های عمرانی اجتماعی منطقه 15 تا پایان شهریور ماه سال 93در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد:‌این طرح به منظور افزایش سرانه‌های فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، ورزشی، تفریحی در محلات منطقه 15 و تأمین اوقات فراغت شهروندان به ویژه  کودکان، نوجوانان و جوانان در دست اجرا  است.

حلاجیان اظهار داشت: در این طرح سه سرای محله، سه مجموعه ورزشی، دو استخر و سونا احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث سرانه‌های اجتماعی و بهره برداری از طرح‌های  عمرانی اجتماعی تا پایان شهریور ماه سال 93، احداث سه سرای محله خاور شهر، مسعودیه و ابوذر، احداث سه مجموعه ورزشی مسعودیه، باباخانی و مینابی، احداث دو استخر و سونا قیام دشت و خاور دشت از اقدامات اجرایی این طرح است.

حلاجیان خاطرنشان کرد: مرمت و بهسازی آسفالت در معابر و محورهای اصلی نواحی 8 گانه منطقه15، مرمت و بهسازی آسفالت‌ بزرگراه‌های منطقه 15، جدول سازی، پیاده راه سازی نواحی 8 گانه و بزرگراه‌های منطقه 15 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه  است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار