"میشل هوارد"معاونت عملیات نیروی دریایی ارتش آمریکا گفت لازم است که آمریکا در منطقه باشد تا در رسیدن عراق به ثبات، به این کشور کمک کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه ی تلویزیونی سی ان ان؛
دویست و سی و شش سال طول کشید تا نخستین زن در نیروی دریایی آمریکا به یک دریاسالار چهار ستاره تبدیل شود.این اتفاق هفته ی گذشته در نیروی دریایی آمریکا رخ داد.
سی ان ان پس از این مقدمه ی کوتاه با دریاسالار خانم میشل هوارد گفتگویی اختصاصی انجام داد.
مجری سی ان ان خطاب به خانم میشل هوارد گفت:
آمریکا درعراق بود، نیروی دریایی این کشور، تفنگداران دریایی آمریکا و نیروی هوایی آمریکا به مدت هشت سال و نه ماه در عراق حضور داشتند و اکنون شاهد هستیم که عراق در لبه ی یک بحران واقعی قرار گرفته است. بسیاری از افراد فکر می کنند که یا عراق تجزیه می شود و یا اینکه به یک کشور تروریستی تبدیل می شود. آیا مشاهده کردن این صحنه ها برای شما مأیوس کننده است؟ درحالیکه نظامیان آمریکایی در عراق نبرد کردند و خیلی چیزها را از دست دادند!
دریاسالار میشل هوارد گفت:
من از واژه ی دلسرد کننده و یا مایوس کننده استفاده نمی کنم به نظر من ما باید به دنیا در یک چشم انداز وسیع تر نگاه کنیم. بسیاری از کشورها بودند که حرکت هایی به سمت عقب و سپس به سمت جلو داشتند تا اینکه به دمکراسی رسیدند. خبر خوبی که وجود دارد این است که نیروی دریایی آمریکا در منطقه وجود دارد و اقدام به حمایت اطلاعاتی می کند. کشور ما تصمیم گرفت تا تیم های ارزیابی را به عرصه ی میدانی بفرستد. لازم است که ما در آنجا باشیم و به کشور عراق کمک کنیم تا به ثبات برسد.
این نظامی ارشد آمریکایی گفت:
ما توانایی حمله را در منطقه (خلیج فارس) داریم. ناو جرج واکر بوش در منطقه حضور دارد.
دریاسالار میشل هوارد که سمت معاونت عملیات نیروی دریایی ارتش آمریکا را برعهده دارد گفت:
افراد زیادی هستند که درباره ی نامشخص بودن آینده صحبت کرده اند و پرسیده اند که نبرد بعدی چه خواهد بود و چگونه خواهد بود؟ نیروی دریایی آمریکا چه تجهیزاتی خواهد داشت؟ نیرویی که ما داریم در عرصه ی جهانی منتشر و توزیع شده است. وقتی که شگفتی بعدی رخ دهد ما حضور داریم تا پاسخ بدهیم. این پاسخ می تواند از طریق حضور ناوهای هواپیمابر باشد و نیز می تواند از طریق نیروهای آبی ــ خاکی باشد. از آنجایی که ما حضور داریم تا اقدام کنیم این امر باعث می شود تا فرمانده ی کل گزینه هایی برای اقدام فوری در اختیار داشته باشد.
مجری پرسید شما یک آمریکایی آفریقایی تبار هستید و پس از سه دهه فعالیت در ارتش به چنین درجه ای دست یافتید. سناتور جان مک کین درباره ی تجاوز جنسی در ارتش صحبت هایی کرد.
می خواهم نظرشما را درباره ی این موضوع بدانم.
میشل هوارد در واکنش گفت:
من سال گذشته در سفرهایی که داشتم از ملوانان خود پرسیدم که آیا از دختران خود می خواهند که عضو ارتش شوند؟ پاسخی که دریافت کردم این بود که قطعا این کار را خواهند کرد. افرادی که در ارتش هستند احساس می کنند حضور پسران و دختران آنان در ارتش فرصتی بسیار بزرگ خواهد بود. سناتور مک کین درست می گوید ما باید موضوع تجاوز جنسی را دنبال و حل کنیم اما ارتش آمریکا جایی است که افراد می توانند بیایند و خدمت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۰۲:۱۶ ۱۶ تير ۱۳۹۳
این آمریکایی های حرامزاده دروغ می گویند و حامی داعش و تروریست های تکفیری بعثی هستند از مملکت تان بیرونشون کنید .آنها هو بزنید
آخرین اخبار