رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاح‌طلبان از برگزاری مراسم ضیافت افطاری جبهه اصلاح‌طلبان در هفته آینده خبر داد.

"جمشید ایرانی"در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از برگزاری مراسم ضیافت افطاری جبهه اصلاح‌طلبان خبر داد و اظهار داشت: مراسم مذکور با حضور چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: مراسم مذکور با هدف همگرایی برای حضور در انتخابات آینده برپا می‌شود.

رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاح‌طلبان تصریح کرد: هفته آینده زمان برگزاری مراسم ضیافت افطاری است.

ایرانی همچنین خبر انتصاب "علی فایضی" به عنوان رئیس جدید دوره‌ای جبهه اصلاح‌طلبان که در برخی از رسانه‌ها منتشر شده بود را تکذیب کرد.

وی بیان داشت: در تماسی که با "علی فایضی" بعد از انتشار اخبار جدیدی که در رسانه‌های خبری منتشر شده بود، داشتم وی از انتصاب خود به عنوان رئیس دوره‌ای جدید جبهه اصلاح‌طلبان اظهار بی‌اطلاعی کرد.

لازم به ذکر است در هشتم تیرماه "مصطفی کواکبیان" دبیرکل حزب مردم‌سالاری به عنوان رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به مدت سه ماه انتخاب شد.(اینجا)

گفتنی است؛ بند"ج" از ماده 12 مربوط به شرایط عضویت اعضا در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است، برهمین اساس، بند ج به عدم عضویت در گروه، جبهه یا ائتلاف موازی با شورای هماهنگی به جز فعالیت‌های صنفی یا فعالیت‌های مشابه دیگر که مورد تایید شورا قرار بگیرد، اشاره دارد.

"مجید بهمن‌زاده" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به بند "ج" از ماده 12 در شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان، "مصطفی کواکبیان" در این جلسه به ریاست دوره‌ای خود در این شورای هماهنگی اشاره کرد و از ریاست جبهه اصلاح‌طلبان انصراف داد.(اینجا)

شایان ذکر است هم‌اکنون "محمدجواد حق‌شناس"رئیس دوره‌ای جبهه اصلاح‌طلبان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار