سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از برگزاری ضیافت افطاری تشکل متبوعش در ماه مبارک رمضان خبر داد.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جلسه اخیر شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار داشت: درجلسه گذشته مباحث درونی، تشکیلاتی، و برنامه‌های مربوط به ماه مبارک رمضان جبهه بحث و بررسی شد.

وی از برگزاری ویژه برنامه یادمان شهدای هفتم تیر از سوی کانون شبه قاره هند خبر داد و گفت: امروز اعضای جبهه به مناسبت هفتم تیر "سالگرد شهادت شهید بهشتی و اعضای حزب جمهوری اسلامی" به این برنامه‌ دعوت شده‌اند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اعلام اینکه همایش سراسری دبیران استانی حزب متبوعش پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، افزود: پس از ماه رمضان همایش سراسری با حضور دبیران استان‌ها با هدف بررسی مهمترین مسائل سیاسی کشور برگزار می‌شود.
 
سجادی درباره دیدار اعضای هئیت‌رئیسه جبهه پیروان با حزب موتلفه اسلامی نیز گفت: زمان این دیدار تاکنون مشخص نشده و اعضای حزب بایستی زمان دقیق آن را به ما اعلام کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره ضیافت افطاری جبهه پیروان خاطرنشان کرد: به دلیل ابنکه باهنر ریاست جبهه و دبیرکلی جامعه اسلامی مهندسین را برعهده دارد، مقرر شده است که یک ضیافتی از سوی وی در سطح جبهه برگزار شود، بنابراین همه اعضا در آن ضیافت شرکت می‌کنند.
 
گفتنی است، این ضیافت 19 تیرماه جاری مصادف با 12 رمضان، در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سجادی ، ضیافت ، همایش ، سراسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار