حزب مردم سالاری توانسته در زمان فعلی و براساس برنامه‌ریزی‌های تعیین شده، فعالیت‌ها و برنامه‌های حزبی خود را در چارچوبی که مشخص کرده عملیاتی کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "مصطفی کواکبیان" دبیرکل حزب مردم‌سالاری در ابتدای سال 93 با برگزاری نشست خبری در جمع اصحاب رسانه که در تاریخ 23 فروردین ماه برگزار شد، تمام برنامه‌های حزب متبوع خود را در قالب و چارچوب تعیین شده حزبی، تشریح کرد.

پس از گذشت 4 ماه از سال جدید، حزب مردم‌سالاری در راستای برگزاری برنامه‌های تشریح شده، تاکنون توانسته گام‌های خود را در این مسیر بردارد تا به نوعی برای رسیدن به اهداف خود و جریان سیاسی اصلاح‌طلب، در انتخابات بعدی موثر واقع شود.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در فروردین ماه سال جاری از تلاش حزب متبوعش برای تشکیل فراکسیونی به این نام در مجلس دهم خبر داد و گفت: حزب مردم‌سالاری برنامه‌های جدیدی را برای ورود به انتخابات مجلس دهم دارد تا بتواند از این طریق به تشکیل فراکسیونی در مجلس دهم بیاندیشد.(اینجا)

برگزاری هشت همایش مختلف از مناطق هشت‌گانه کشور و سی و یک همایش در استان‌های مختلف از دیگر برنامه‌هایی است که مورد پیگیری قرار گرفته تا پس از برگزاری همایش‌های مناطق هشت‌گانه افرادی را برای همایش‌های استانی انتخاب کنند که این مسئله از ابتدای اردیبهشت ماه تا اواخر اسفند ماه هر هفته برپا می‌شود.

ائتلاف اصلاح‌طلبان یکی دیگر از محورها و موضوعات مهمی است که از سوی حزب مردم‌سالاری در سال جاری و ایام نزدیک به انتخابات مجلس دهم دنبال می‌شود و حتی در این راستا و برای تمامی حوزه‌ها برنامه‌ریزی‌هایی از سوی شورای مرکزی حزب تدوین و تنظیم می‌شود.

اردوی تابستانی حزب مردم‌سالاری از دیگر برنامه‌های سالانه حزب است که براساس نظرات اعضای شورای مرکزی مقرر شده که این اردو در شهر گیلان و در شهریور ماه برگزار شود.

براساس تصمیمات اخذ شده از سوی حزب در اردوی تابستانی، درباره کنگره سالانه حزب که در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، تصمیم‌گیری‌های لازم اخذ خواهد شد.

انسجام درون تشکیلاتی، توسعه و تکمیل وضعیت دفاتر شهرستانی و استانی، مکانیزه کردن سیستم تشکیلاتی و عضویت در حزب، پایه‌گذاری طرح‌های مختلف به منظور وضعیت اقتصادی حزب مردم‌سالاری در برنامه‌های حزب مردم‌سالاری گنجانده شده است.(اینجا)

"مصطفی کواکبیان" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت خبری حزب مردم‌سالاری در سال 93 گفت: فعال کردن سایت خبری و خبرگزاری به نام "حسنی" از پیش‌بینی‌های اعضا به منظور عملیاتی شدن آن در سال 93 است.

برگزاری همایش "ما دل‌آرامیم" و ضیافت افطاری حزب مردم‌سالاری در دوازدهم تیر ماه در هتل المپیک با سخنرانی چهره‌های مختلف در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاست‌خارجی از جمله برنامه‌های تعیین در سال جدید است که این همایش با اعضای شورای مرکزی و دفاتر استانی با شاخص‌های اصلاح‌طلبی برگزار می‌شود و قرار است در آن مهمترین مسایل داخلی و خارجی کشور را مورد بررسی قرار داده و با دیدگاه‌های مختلف اصلاح‌طلبی هم در این همایش آشنا شوند.(اینجا)

پس از مرور کوتاه بر فعالیت‌های حزب مردم سالاری در سال جدید به این نکته می‌توان پی برد که این حزب توانسته در زمان فعلی و براساس برنامه‌ریزی‌های تعیین شده خود، فعالیت‌ها و برنامه‌های حزبی خود را در چارچوبی که مشخص کرده عملیاتی کند و بدین طریق عزم این حزب سیاسی اصلاح‌طلب برای حضور در فعالیت‌های سیاسی از جمله دهمین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی و تشکیل فراکسیونی با نام مردم‌سالاری، بیش از پیش مشاهده کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار