مسابقه‌ "خدا با من سخن گفت" به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان ویژه دانش‌آموزان انجمن اسلامی سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ساعد رمضانعلی مدیر روابط‌ عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مسابقه «خدا با من سخن گفت» با هدف انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم و تلاوت آیات همراه با تفکر و تدبر در ماه مبارک رمضان ویژه دانش‌آموزان انجمن اسلامی سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند در طول ماه مبارک رمضان همراه با تلاوت قرآن کریم، آیه‌هایی را به دلخواه از این کتاب الهی انتخاب کرده و در این‌باره شعر یا دلنوشته‌ای که با آیه مرتبط باشد را بنویسند.

رمضانعلی اضافه کرد: دانش‌آموزان می‌توانند در طول ماه مبارک رمضان هنگام ختم قرآن، آیاتی را انتخاب کنند و مطالب و شعر و دل نوشته‌های خود را در ادامه آیه یادداشت کنند و تا تاریخ 16 مرداد آن را به اتحادیه استان خود تحویل دهند.

وی اضافه کرد: در نهایت پس از جمع‌آوری فرم‌های دانش‌آموزان، کتابچه‌ای از آیات به همراه دل‌نوشته دانش‌آموزان چاپ خواهد شد و در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

بنا به گزارش، مسئولان اتحادیه استان‌ها می‌توانند دل نوشته‌های دانش‌آموزان را به نشانی رشت، خیابان شهید رجایی (رشتیان)، کوچه 46، پلاک 22، کد پستی 33948- 41557 اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان ارسال کنند.
 
لازم به ذکر است به سه نفر از افرادی که بهترین جملات و دلنوشته‌ها را متناسب با آیه‌ انتخابی ارسال کنند کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خدا ، مسابقه ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار