رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: آمل بیش از 60 درصد صادرات مازندران را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، محمد محمدپور عمران افزود : ماه رمضان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین ماه‌های سال است که در آن خداوند سفره گسترده خود را برای استفاده بندگان و روزه‌داران مهیا کرده است.

وی با اعلام اثرات معنوی روزه یادآور شد: در ماه رمضان خداوند در‌های بهشت را گشوده، درهای جهنم را بسته و شیاطین را به زنجیر گرفتار می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه آمل یکی از شهرهای علمی، فلسفی و مذهبی مازندران بوده و ان را به نام شهر هزار سنگر می‌شناسند که علاوه بر سیاست، اندیشه، فقاهت و تدبر در بخش تولید نیز شاخص است، گفت: این شهر از صنعتی‌ترین و اقتصادی‌ترین شهرهای مازندران است که با وجود شهرک‌های صنعتی، واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ توانسته تاثیر بسیار زیادی در ایجاد درآمد و کاهش نرخ بیکاری جامعه داشته باشد.

وی با گرامیداشت روز صنعت و معدن گفت: این دو بخش بزرگ کشور می‌توانند، اشتغال و کار زیادی را برای نسل جوان و مردم جامعه فراهم کرده و از نرخ بیکاری به شدت بکاهند.

این مسئول در بررسی وضعیت صنعت و تولید در این شهرستان بیان داشت: بیش از 50 درصد صنعت مازندران در شهرستان آمل مستقر است و در بخش صادرات نیز بیش از 60 درصد صادرات استان به کشورهای دیگر از این شهرستان انجام می‌شود.

محمدپور عمران با تاکید اینکه با وجود تحریم‌ها و دیگر مسائل هم‌اکنون کشورمان شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد، گفت: پیشرفت ما در عرصه‌های مختلف روز به روز بیشتر می‌شود.

وی با اعلام اینکه اگر صنعت‌مان رشد کند دین هم رشد می‌کند، خاطرنشان کرد: باید در زمینه تولید، کار و اشتغال به رهنمودهای رهبر انقلاب جامه عمل پوشانده و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه باید در توسعه صادرات برنامه مدونی داشته باشیم و از افرادی که قصد کار در مازندران دارند را حمایت کنیم، گفت: در بخش تولید و رشد صنعتی مازندران برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و همکاری با آنها آمادگی داریم./ب


برچسب ها: آمل ، صادرات ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.