مارکو اوکتاویو درباره شرایط تورنمنت بلاروس و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مارکو اوکتاویو درباره دیدار نخست ایران مقابل تیم ملی چک گفت: این که ایران مقابل تیم های اروپایی بازی کند بسیار مهم است. تیم ملی فوتبال ساحلی چک عملکرد فوق العاده خوبی از خود نشان داد و در طول بازی چالش های زیادی برای تیم ما به وجود آورد. بازیکنان آنها از لحاظ بدنی قوی بودند به همین دلیل سیستم بسیار تدافعی را انجام دادند. همچنین دروازه بان بسیار خوبی داشتند و به طور کلی تیم خیلی جنگنده ای بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران راضی بودید، گفت: بله کاملا. بازیکنانم در بهترین حالت ممکن بازی خود را ارائه کردند چراکه هدف ما این بود که پیروزی دیگری را برای فوتبال ساحلی ایران رقم بزنیم.

اوکتاویو درباره سطح این تورنمنت در بلاروس گفت: اینگونه تورنمت ها و تقابل با تیم های مختلف همیشه برای بازیکنان ما مهم و حیاتی است چراکه به وسیله آن تجربه و دانش فوتبال ساحلی آکادمیک اروپا را کسب می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص تفاوت امکانات فوتبال ساحلی ایران با امکانات کشورهای اروپایی گفت: درباره ابن موضوع باید بگویم که ما در ایران و در آکادمی فوتبال کمپ بسیار خوبی داریم که امکانات لازم و زیر ساخت خوبی دارد. زمین ساحلی هم در حال بازسازی است اما به زودی آماده خواهد شد.

وی در پایان درباره اهداف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و اینکه آیا بازیکنان جدیدی که به تیم ملی ایران اضافه شده اند شانس حضور در مقدماتی جام جهانی را خواهند داشت، گفت: ما به تیم هایی که مقابلشان بازی می کنیم احترام می گذاریم اما واقعیت این است که در ذهنمان همیشه این را پرورش می دهیم که باید بهترین باشیم. درباره بازیکنان باید به این اشاره کنم که فوتبال به یک لحظه ها وابسته است. من و هاشم پور همیشه بازیکنانی را انتخاب خواهیم کرد که در هر لحظه از تورنمنت ها، بهترین نمایش از تیم ملی ایران را ارائه کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار