رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه گفت:در بازرسی و بازبینی دوربین متخلفین ، یک قبضه اسلحه شکاری دیگر به همراه متعلقات آن که توسط متخلفین مخفی گردیده بود ،کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگران رضا کرمی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه گفت: شب چهارشنبه گذشته مامورین اجرائی سرمحیط بانی ارجمند موفق به دستگیری یک گروه شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات طهنه گردیدند.

وی افزود : حسب خبر واصله از همیاران محلی مبنی بر حضور یک گروه شکارچی غیرمجاز در منطقه ، مامورین اجرائی سر محیط بانی ارجمند به محل اعزام وپس از گشت و کنترل منطقه ، نهایتأ در ساعت 20 موفق به رویت و دستگیری شکارچیان میگردند .

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه متخلفین قبل از رسیدن مامورین اجرائی  ، اسلحه و دوربین خودرا مخفی نمودند اظهار داشت : با هماهنگی فوری با دادستان شهرستان و اخذ مجوز تفتیش و بازرسی چادرهای عشایری و زنبرداران در منطقه ، سرانجام مامورین موفق به کشف تعداد یک قبضه اسلحه کمرشکن و یک تیر فشنگ چارپاره و 2عدد فشنگ ساچمه زنی متعلق به متهمین میگردند .
کرمی تصریح کرد : با بازداشت متهمین برای بررسی بیشتر موضوع به دستور دادستان شهرستان و بازبینی دوربین متخلفین تصاویری از زنده گیری یک بره وحشی و شکار یک کل وحشی و همچیین یک قبضه اسلحه دولول مشاهده گردید.

وی با بیان اینکه مامورین بلافاصله به محل اعزام و با هماهنگی برخی از عشایر محلی موفق به کشف اسلحه دوم نیز گردیدند افزود : به غیر از این اسلحه ، 7تیر فشنگ چارپاره و ،تیر فشنگ ساچمه و تعدادی پوکه و ادوات آماده سازی فشنگ مانند چاشنی وساچمه و... که توسط متخلفین  در داخل کوه جا سازی گردیده بود کشف و ضبط شد.

 کرمی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده این متخلفین جهت انجام مراحل قانونی و بررسی بیشتر به مراجع  قضائی تحویل گردید که نتایج حاصل و احکام صادره متغاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار