نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اگر آب شرب، بهینه و با دقت مصرف نشود ،پیامدهای ناگوار آن دامنگیر همه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، آیت الله سید یحیی جعفری ، در خطبه های آیین وحدت بخش نماز جمعه کرمان ، با ابراز تأسف از حفر چندین هزار حلقه چاه آبِ بدون مجوز در گذشته ، تصریح کرد: این کار حجم آبِ سفره های زیر زمینیِ استان کرمان را کاهش داد.

وی با یادآوری تذکرهای پی در پی خود به رؤسای جمهور وقت و مسئولان درباره موضوع حیاتی آب شرب استان کرمان ،افزود: استاندار کرمان طرح ها و برنامه هایی در مورد تامین آب کرمان دارد که البته زمان بر است و امیدواریم در اجرای این طرح ها و برنامه ها موفق شود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین در تبیین آثار و برکات ماه ضیافت الهی، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ، ماه برکت و رحمت برای اهل ایمان است.

آیت الله جعفری ، شرط مشمولیت رحمت و برکت خداوند برای بندگان را توجه به این ماه مبارک و دوری از معصیت دانست.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ، جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق را محکوم کرد و گفت: این گروه پلید با حمایت آمریکا و صهیونیسمِ جنایتکار و همکاری کشورهای عربستان و ترکیه به جان مسلمانان عراق افتاده و دست به کشتار های خونینی زده است.

آیت الله جعفری گفت: امروز خیانتی که کشور عربستان سعودی و ترکیه به جهان اسلام می کنند، کفار چنین خیانتی نکرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اقتدار ایران اسلامی تأکید کرد: مردم باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بدانند، چرا که هم اکنون با رهبری دلسوزانه و هوشیارانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، دشمن جرأت انجام هیچ حرکتی را ندارد. /ش/ن


برچسب ها: مصرف بهینه ، آب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.