کتاب " قصه‌های شیرین مرزبان‌نامه " اثر عبدالمجید نجفی توسط انتشارات " پیدایش " به چاپ نهم خود رسید.

عبدالمجید نجفی نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: کتاب " قصه‌های شیرین مرزبان‌نامه " توسط نشر پیدایش به چاپ نهم خود رسید این کتاب بازآفرینی از کتاب "مرزبان نامه " است.
 
وی افزود: همچنین کتاب "گمشدگان جنگل آی سولان " توسط انتشارات سروش چاپ چهارم خود را تجربه می‌کند همچنین کتاب " بالاتر از خانه عقاب " توسط انتشارات سوره مهر با تیراژ 2500 نسخه به چاپ دوم رسید.
 
این نویسنده ادامه داد: رمان " روزی که دنیای ما دیوانه شد " نیز برای نوجوانان توسط انتشارات قدیانی زیر چاپ است این کتاب داستانی رئال و درباره نوجوانی شهری محسوب می‌شود که به روستا می‌رود این نوجوان در روستا با یک نفر هم‌سن و سال خود آشنا می‌شود.
 
نجفی تصریح کرد: رمان " روزی که دنیای ما دیوانه شد "داستان اتفاقاتی است که برای دو نوجوان شهری و روستایی رخ می‌دهد و در طی این اتفاقات، دو نوجوان از هم تاثیر می‌پذیرند این رمان، رمانی ماجرا محور محسوب می‌شود.
 
وی بیان کرد: کتاب " پسر کوهستان و چند داستان دیگر " توسط انتشارات منادی تربیت چاپ شده است. این کتاب داستان بلندی درباره یک نوجوان است که در طی حادثه‌ای پدرش زمین‌گیر می‌شود و مادرش مسئولیت زندگی را بر عهده می‌گیرد.
 
این نویسنده عنوان کرد: در طی داستان " پسر کوهستان و چند داستان دیگر " اتفاقاتی رخ می‌دهد که این نوجوان مسئولیت زندگی را بر عهده می‌گیرد.
 
نجفی اظهار داشت: " آوازهای نارنجی " کتاب دیگرم شامل 10 داستان به هم پیوسته است که توسط نشر منادی تربیت چاپ و منتشر شد.

 این کتاب داستان دختر بچه‌ای است که مادرش را پس از گذراندن یک دوره بیماری از دست می‌دهد و مجبورند به همراه پدرش با زندگی کنار بیاید.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: داستان ، قصه ، شیرین ، نارنجی ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار