شهرداری تهران دست تعامل به سوی تمام سازمان ها و نهادها گشوده تا از همه امکانات برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان و حفظ کرامت انسانی آنها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمود صلاحی گفت: با فعالیتهای شهرداری تهران در دوران مدیریت دکتر قالیباف عملا همکاری تهران و اتاق بازرگانی از 9- 8 سال پیش آغاز شده و امروز با امضاء تفاهم نامه میان این دو سازمان، در قالب یک چهارچوب علمی تر، دقیق تر و مکتوب به ادامه همکاری می پردازند. زیرا با توجه به اینکه نزدیک به 49 درصد فعالیت اقتصادی در شهر تهران انجام می شود، همکاری نزدیک شهرداری تهران و اتاق بازرگانی ضرورت دارد.

وی با اشاره به فعالیت های شهرداری تهران گفت: پروژه هایی که در شهر تهران در حال اجرا هستند رنکینگ تهران را در میان کلانشهرهای جهان بالاتر می برد.پروژه شهر آفتاب، یکی از این پروژه ها و در ارتباط با اتاق بازرگانی است که در بهترین جانمایی برای نمایشگاه بین المللی و در حد فاصل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد قرار گرفته و از بهترین نمونه های مدیریت جهادی شهردار تهران به شمار می رود. مجموعه شهر آفتاب، در مساحتی حدود 300 هکتار و تقریبا پنج برابر مساحت نمایشگاه بین المللی کنونی طراحی شده است.

صلاحی با برشمردن سایر پروژه های مهم شهر تهران افزود: اینک در هر گوشه تهران یک پروژه ملی وجود دارد که یا به بهره برداری رسیده و یا در حال اجرا است و نفع و وجهه ملی دارد. پروژه های عظیمی همچون دریاچه شهدای خلیج فارس در غرب و باغ پرندگان در شرق تهران، پل ها و راه ها و بزرگراه ها از جمله افتخارات ملی ما محسوب می شوند. اکنون چند تیم اروپایی وارد تهران شده اند که پل صدر و تونل نیایش را در چندصد پروژه بزرگ دنیا ارزیابی کنند. این اقدامات همه برای ارتقای سطح زندگی شهروندان تهرانی است و هم اینکه چون تهران ویترین ایران در انظار بین المللی است باید آبرومند باشد.

معاون شهردار تهران با اشاره به شعار و هدف اصلی شهرداری تهران گفت: شعار شهردار تهران همواره ارتقاء سطح زندگی شهروندان بوده است. ما در دوران تصدی وی در شهرداری تهران شاهد فعالیت جهادی برای تحقق این امر مهم بوده ایم. شهردار تهران به فعالیت در بخش خصوصی اعتقاد دارد و اینک شهرداری دست تعامل به سوی تمام سازمانها و نهادها گشوده تا از همه امکانات برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان و حفظ کرامت انسانی آنها استفاده شود.

وی همکاری نزدیک شهرداری تهران با اتاق بازرگانی را یکی از نمونه های تعامل شهرداری با سایر دستگاه ها و سازمان ها دانست.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهرداری ، صلاحی ، شروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار