معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به مشکلات سرمایه‌گذاران در استان، گفت: مشکلات سرمایه‌گذاران در استان باید پیگیری شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، «علی رضایی» صبح امروز(چهارشنبه 11 تیرماه) در حاشیه‌ی جلسه‌ی کارگروه تخصصی امور اقتصادی خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، گفت: در این کارگروه افزایش نرخ بهره‌وری 15 فعالیت اقتصادی، نرخ بهره‌وری در 9 فعالیت اقتصادی در خراسان‌جنوبی منفی است و تأکید بر این است که روی این فعالیت‌ها کار شود.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی اولویت نخست توسعه‌ی اقتصادی استان است، گفت: بخش صنعت، تعاون و معدن از دیگر اولویت‌های توسعه‌ی استان است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بر اساس نتایج تحقیقات میدانی، اولویت‌های توسعه‌ی اقتصادی استان استخراج و معیارهای حائز اهمیت مطرح شده است.

رضایی ادامه داد: بهره‌وری اقتصادی در استان باید به حد مطلوب برسد و برای توسعه‌ی بخش کشاورزی باید یک روند ثابت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات بانکی سرمایه‌گذاران در استان باید از مرکز رسیدگی شود، گفت: باید به حل دیگر مباحث سرمایه‌گذاران توجه شود.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: بخش تعاون در استان باید مورد توجه قرار گیرد و باید راه‌حلی برای توسعه‌ی بخش تعاون استان اندیشیده شود.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: بروجرد ، سرمایه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.