پریا حسن پور، دانش آموز مرکز فرزانگان ساری توانست در بیست‌و هفتمین المپیاد ادبی کشور برگزیده شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، بیست‌و هفتمین المپیاد ادبی کشور در بیش از دو هزار و 800 حوزه داخلی و سه حوزه خارجی برگزار شد که در این دوره بیش از 17 هزار نفر در سراسر کشور و چند حوزه خارج از کشور به رقابت پرداختند.

در مرحله دوم نیز که در نیمه اول اردیبهشت سال 93 در مراکز استان‌ ها برگزار شد، تعداد 40 نفر به دوره آموزش تابستانی ویژه باشگاه دانش‌پژوهان جوان راه پیدا کردند.

در پایان این دوره آموزشی تابستانی و برگزاری المپیاد، از بین برگزیدگان، تعدادی از شرکت کنندگان صاحب مدال‌های طلا، نقره و برنز می‌شوند. پریا حسن پور، دانش آموز مرکز فرزانگان ساری توانست در بیست‌وهفتمین المپیاد ادبی کشور برگزیده شد. برگزیدگان دوره تابستانی از کنکور سراسری معاف هستند.

جوانان بسیجی پیشتاز ریشه کنی بیسوادی

داود تقی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در دیدار با مسئولان بسیج سازندگی مازندران، گفت: اهم موارد مطروحه در توافقنامه به ویژه تعهدات دو سازمان بر اساس سیاست های اجرایی و اولویت های سواد آموزی امسال است.

وی افزود: این توافقنامه موجب می شود که بار دیگر بسیجیان ولایت مدار حضور پر صلابت خود را در سال اقتصاد و فرهنگ بیش از گذشته در حوزه فرهنگی به نمایش بگذارند و با ورود خود به عرصه ها ی سوادآموزی که نقش بسیار ارزشمندی در اعتلای فرهنگ دینی دارد ،این نهاد که یادگار امام خمینی (ره) است در ریشه کنی بی سوادان گروه هدف یاری کنند.

تقی نیا گفت: انتظار داریم با بهره برداری از جوانان داوطلب بسیجی خوش فکر و با اندیشه در جهت آموزش به بی سوادان وارد عرصه سواد آموزی شود تا مازندران جایگاه برتری و رتبه اول باسواد ی در گروه هدف را حفظ کند./س


برچسب ها: برگزیده ، کشور ، ادبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.