نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه سلامت از لحاظ تقسیم بودجه‌ای در شرایط مناسبی قرار دارد

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: طرح بیمه سلامت از جمله مهمترین سیاست‌های اتخاذ شده در تغییر ساختار سلامت اجتماعی است که تحولی عظیم در این عرصه به شمار می‌آید که با اجرای این طرح سعی شده مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها کمترین هزینه را بپردازند.

وی افزود: بیمه سلامت نیز همچون دیگر طرح‌ها در مسیر اجرا با مشکلاتی رو به رو شده ولی با این همه، این بیمه مسیر خود را با انگیزهای قدرتمند دنبال می‌کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بودجه‌ای مناسب بیمه سلامت، تصریح کرد: بیمه سلامت از لحاظ تقسیم بودجه‌ای در شرایط مناسبی قرار دارد و حق بیمه هر فرد بیمه شده در زمان مقرر و به طور منظم پرداخت می‌شود.

وی با بیان این مطلب که چشم‌اندازهای بیمه سلامت بسیار دور است، خاطرنشان کرد: تحت پوشش قرار دادن تمام شهروندان و هموطنان از برنامه‌های کاری و چشم‌انداز بیمه سلامت است و هدف از این کار ارتقای سلامت جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، با ارائه بسته‌های طرح تحول نظام سلامت رضایتمندی مردم از مراکز بیمارستانی کشور افزایش یافته است.

فتاحی در خصوص صدور دفترچه‌های بیمه سلامت، گفت: فرآیند چاپ و تحویل دفترچه‌های جدید در حال اجرا است که هموطنان می‌توانند به محض دریافت دفترچه از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به ادامه موفقیت‌آمیز طرح بیمه سلامت، افزود: هرچند با توجه به شرایط اقتصادی تعرفه‌های بیمارستان‌ها افزایش یافته اما با حمایت بیمه‌ای تنها درصد هزینه‌ها توسط بیماران پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در راستای واقعی کردن هزینه‌های پزشکی، امسال مردم کمترین هزینه پرداختی به بیمارستان‌ها را داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه در بخش دندانپزشکی نیز اقداماتی صورت گرفته است، ادامه داد: با تحت پوشش قرار دادن دندانپزشکی سعی شده است از بیماری دهان و دندان پیشگیری شود/س.

برچسب ها: سلامت ، ارومیه ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.