رییس اتاق تهران گفت: بخش بازرسی و نظارت استان تهران و انتظار آن از دولت به اتاق اصناف تهران سپرده شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، صبح امروز اولین اجلاس اتاق اصناف تهران با حضور رؤسای اتحادیه‌های استان تهران و همچنین استاندار تهران و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افتتاح شد.  
 
در این اجلاس علی فاضلی رییس اتاق اصناف گفت: هیئت رییسه بدون حمایت بدون حمایت مجموعه کاری را از پیش ببرد و کار در مجموعه اصناف یک کار جمعی است لذا نیاز به همکاری و راهنمایی اعضا داریم.
 
وی در ادامه با اشاره به مدت یک ماهه استقرار هیئت رییسه گفت: با کمک مجموعه اصناف در این زمان ادغام دو مجموعه ناملموس تولیدی و توزیعی انجام شد و در بحث تشکیلات ساختار جدید نیز به طور نسبی با موفقیت عمل شد.
 
وی افزود: در پی تکیمل ساختارهای موجود هستیم و تا دو هفته دیگر ساختار نهایی اتاق تهران نهایی می‌شود.
 
فاضلی گفت: پذیرفتن کار بازرسی اتاق تهران و انتظار آن از دولت به بخش خصوصی از اقدامات انجام شده در این مدت زمان است و بخش بازرسی و نظارت استان تهران به اتاق اصناف سپرده شد.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت بازرسی و نظارت گفت: کمیته‌ای از اعضای مجموعه نیز برای همراهی در کنار این بحث قرار می‌گیرد.
 
رییس اتاق اصناف در ادامه افزود: 5 کمیته تخصصی و سیاست گذاری برای تشکیلات جدید نیز تشکیل شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های مناسب در اتحادیه‌ها باید اصلاح شود و دولت می‌تواند در بهبود این زیرساخت‌ها کمک کند.
 
**کشور با تکیه بر اقتصاد دولتی توفیقی به دست نمی‌آورد
 
استاندار تهران در مراسم افتتاحیه اجلاس اصناف گفت: سیاست دولت این است که کار را به مردم واگذار کند و هرجا به مردم کار سپرده شد موفق‌تر عمل شده است.
 
وی افزود: هیچ کشوری با تکیه بر اقتصاد دولتی توفیقی را به دست نمی‌آورد و باید اقتصاد با کمک مردم اداره شود.
 
استاندار تهران با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر مغظم انقلاب گفت امیدواریم در دولت یازدهم اقتصاد مقاومتی از طریق خود مردم اداره شود و اقتصاد پویاتر شود.
 
هاشمی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش تسهیلات بانکی در بخش صنعت گفت: تسهیلات بانکی مانند گردش خون در بدن انسان است و اگر نباشد صنعت فلج می‌شود.
 
وی افزود: سیاست دولت یازدهم توسعه اقتصادی است و تمام توان خود در کاهش تورم و خروج از رکود گذاشته است و در همین مدت زمان کوتاه نیز ثبات قابل توجهی برای اصناف و سرمایه گذاران و خریداران به وجود آمده است.
 
وی تصریح کرد: اگر اصناف نقش خود را به خوبی ایفا کنند کار دولت نیز ساده‌تر می‌شود.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: نظارت ، تهران ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار