نماینده مردم قم در مجلس گفت: متاسفانه روستاهای استان قم با کمبود آب مواجه بوده و با تانکر آبرسانی می‌شوند لذا وزیر نیرو باید در این زمینه اقدامات لازم را اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو در خصوص رسیدگی نامطلوب به مشکلات کمبود آب شهر کهک و روستاهای استان قم گفت:‌ بسیاری از این روستاها با تانکر آب‌رسانی می‌شوند.
 
وی افزود: مسئولان باید به مسئله تأمین منابع مالی برای پرداخت هزینه‌های آب و برق مصرفی حسینیه‌ها توجه کنند به دلیل اینکه در حال حاضر در این زمینه براساس قانون بودجه سال 93 عمل نمی شود.
 
نماینده مردم قم در مجلس همچنین در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی در رابطه با مشکلات مسکن مهر پردیسان قم گفت:  متاسفانه در خصوص زیرساخت‌های مسکن مهر در منطقه پردیسان با مشکلات زیادی مواجه هستیم، همچنین باید هرچه سریعتر به موضوع حذف خطوط ریلی راه آهن از سطح شهر قم رسیدگی شود.
 
امیرآبادی فراهانی همچنین به وزیر تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی تذکر داد که مشکل بیمه عشایر و روستاییان را حل کند.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تذکر دیگری به بانک مرکزی در رابطه با عدم همکاری با هیئت تحقیق و تفحص از صنعت، معدن و تجارت مجلس نیز گفت: متاسفانه بانک مرکزی، اطلاعات را به هیئت تحقیق و تفحص ارائه نمی‌کند، امیدوارم که آقای سیف رئیس بانک مرکزی نسبت به این موضوع تذکر دهد تا هرچه زودتر این اطلاعات را در اختیار هیئت تحقیق و تفحص قرار گیرد.
 
امیرآبادی فراهانی خاطرنشان کرد: از مسئولین وزارت خارجه انتظار داریم که به وضعیت زندانیان خارج از کشور رسیدگی و به آن توجه کند.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: استان ، قم ، تذکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار