نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در این فصل از سال در شهرستان مغان سیل جاری شده که به مردم 19استان، تاسیسات زیربنایی، راه‌های ارتباطی، مزارع، باغات و کشاورزی خسارات بسیاری وارد شده است لذا ضروری است که جهت التیام درد خانواده‌هایی که متحمل سیل شده‌اند، تدابیری اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، میرقسمت موسوی‌اصل نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه 28 خردادماه در تذکری شفاهی گفت: متاسفانه در این فصل از سال در شهرستان مغان سیل جاری شده که به مردم 19 استان، تاسیسات زیربنایی، راه‌های ارتباطی، مزارع، باغات و کشاورزی خسارات بسیاری وارد شده است لذا ضروری است که جهت التیام درد خانواده‌هایی که متحمل سیل شده‌اند، تدابیری اتخاذ شود.

وی در رابطه با قیمت خرید گندم در زمان برداشت آن افزود: در شرایط کنونی که کشور با خشکسالی مواجه است چرا مسئولان از خرید گندم با رطوبت بالای 12 درصد خودداری می‌کنند، این مهم موجب ضرر و زیان کشاورزان شده است.

موسوی‌ اصل تصریح کرد: آیا این درست است که با زحمت‌کشان که محور توسعه کشور هستند، اینگونه برخورد شود،‌ اگر امروز از کشاورزان خود استفاده نکنیم فردا ناچاریم به کشورهای بیگانه دست دراز کنیم.

این نماینده مردم گرمی تاکید کرد: با توجه به سرد سیر بودن شهرستان‌های مغان باید گازرسانی به این شهرستان‌ها در اولویت دولت قرار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: عملیات تروریستی داعش که در عراق برای کشتار مسلمین،‌ شیعیان و تخریب عتبات عالیات است را محکوم می‌کنیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: گازرسانی ، شهرستان ، مغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار