نماینده مردم بابل در مجلس گفت: توجه به اشتغال،‌ ازدواج و مسکن جوانان هزینه نیست بلکه سرمایه است، ایران فردا و فردای ایران نیازمند حضور جوانان در میدان‌های مختلف خدمت در راستای منویات مقام معظم رهبری است که تا دیر نشده باید چاره‌ای اندیشید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس در تذکر شفاهی با تبریک هفته جهاد کشاورزی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: اقدامات تروریستی گروهک داعش در عراق را محکوم کرده و به مزدوران، آدم‌کش‌ها و تروریست‌های بی‌رحم اعلام می‌کنیم که مجلس و دولت در حمایت از عتبات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی خطاب به رئیس جمهور افزود: سه ماه از سال 93 می‌گذرد و هنوز موافقت‌نامه پروژه‌های عمرانی مبادله نشده است، فصل کار و تلاش است اما مهندسان، پیمانکاران و جوانان جویای کار در بلاتکلیفی قرار دارند،‌ لذا انتظار دارم با توجه به ابلاغ بودجه در سال جاری اقدام جدی به عمل آید.

این نماینده مردم بابل خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: انتظار می‌رود نسبت به اتمام پروژه‌های بیمارستان تامین اجتماعی شهر و احداث درمانگاه شبانه‌روزی شهر امیرکلا که زمین آن از سوی مردم اهدا شده است، در جهت رفاه مردم براساس وعده داده شده عمل شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تاکید کرد: توجه به اشتغال،‌ ازدواج و مسکن جوانان هزینه نیست بلکه سرمایه است، ایران فردا و فردای ایران نیازمند حضور جوانان در میدان‌های مختلف خدمت در راستای منویات مقام معظم رهبری است که تا دیر نشده باید چاره‌ای اندیشید.

وی در پایان خطاب به وزیر صنعت خاطرنشان کرد: نسبت به اجرای زیرساخت شرکت‌های صنعتی و نواحی صنعتی شهرستان بابل در راستای حفظ محیط زیست از تولیدکنندگان باید اقدامی جدی صورت گیرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: نماینده ، مردم ، بابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار