مجموعه مستند "صداهای مخالف" این هفته به تاثیر مخرب بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول در اقتصاد کشورهای جهان سوم می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران مجموعه مستند «صداهای مخالف» این هفته به تاثیر مخرب بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول در اقتصاد کشورهای جهان سوم می‌پردازد.

قسمتی دیگر از سری جدید مجموعه «صداهای مخالف» که با هدف بررسی و نقد لیبرالیسم غرب و آسیب‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن در شبکه مستند سیما ساخته شده، جمعه، 30 خرداد، از این شبکه پخش می‌شود.

در برنامه «صداهای مخالف» برای نخستین بار فیلم‌های مستندی که فیلمسازان پیشرو غربی در نقد سیستم غرب ساخته شده‌اند، پخش و با حضور کار‌شناسان نقد می‌شود.  این فیلم ها توسط فیلمسازان مستقل و معترض غربی و با هدف روشنگری افکار عمومی جهان از حقایق پشت پرده جریانات سیاسی غربی ساخته شده است.

« وام دهندگان» عنوان مستندی است که در این قسمت از برنامه پخش و نقد خواهد شد و به تاثیر مخرب بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در اقتصاد کشورهای جهان سوم پرده بر می دارد.
کارشناس این قسمت از برنامه دکتر جمشید پژویان اقتصاددان ایرانی، رئیس سابق شورای رقابت و استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه آزاد اسلامی است. . اغلب او را به عنوان تئوریسین اقتصادی دولت احمدی‌نژاد می‌شناسند.

«صداهای مخالف» در 52 قسمت 60 دقیقه‌ای جمعه‌ها ساعت 20 از شبکه مستند سیما پخش شود.
 

انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار