یک کارشناس فوتبال معتقد است: تیم ملی شیلی تیمی خوب و قوی است و اسپانیا در دیدار امشب خود مقابل این تیم کار آسانی ندارد و خطر حذف از جام را احساس می‌کند.

محمد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درخصوص بازی دیشب مکزیک و برزیل گفت: تیم ملی مکزیک در دو بازی‌ای که انجام داده نشان داده است که تیمی خوب سرعتی و با برنامه است و به نظرم می‌تواند شگفتی‌ساز این رقابت ها شود.

وی در خصوص تیم ملی برزیل نیز افزود: برزیل در جام جهانی 2014 نشان داده که برزیل همیشگی نیست و نقاط ضعف فراوانی دارد، اگر نیمار که به اعتقاد  من کلیدی‌ترین بازیکن برزیل است، توسط حریفان مهار شود کار برزیل خیلی سخت می ‌شود. برزیل با اینکه میزبان جام جهانی است از صلابت و قدرت زیادی برخوردار نیست و با این روندی که دارد بعید است که به مراحل بالاتر جام جهانی صعود کند. به اعتقاد من برزیل مدعی قهرمانی نیست.

احمدزاده در ادامه در خصوص کیفیت بازی‌های جام جهانی پس از گذشت چند روز از این رقابت‌ها تصریح کرد: جام جهانی جشنواره فوتبال است. انتظار داشتیم که دراین رقابت‌ها نکات و شیوه‌های جدید تاکتیکی به جهان معرفی شود که تا به حال به آن نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که ادوار مختلف جام جهانی نشان داده که تیم ها در اولین بازی‌شان محتاطانه بازی می‌کنند اما در این دوره تیم‌ها احتیاط را کنار گذاشتند و میل به نتیجه‌گیری داشتند. فقط 2 مساوی در دور اول رقابت‌ها نکته خوبی است و بازی‌های پرگلی را شاهد بودیم.

احمدزاده درباره مدعی قهرمانی جام جهانی بیان کرد: پیش‌بینی جام جهانی خیلی سخت است اما از میان مدعیان قهرمانی آلمان بسیار خوب و قوی ظاهر شد و دیگر مدعیان در آن سطحی که انتظار می‌رفت ظاهر نشدند.

این کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه به پیش‌بینی بازی‌های امشب جام جهانی پرداخت و درخصوص بازی استرالیا و هلند گفت: این دو تیم در دو سطح متفاوت هستند با توجه به بازی‌ای که از هلند و استرالیا در دور اول دیدیم، هلند می‌تواند استرالیا را با اختلاف دو یا سه گل ببرد.

وی در مورد بازی اسپانیا و شیلی تصریح کرد: اسپانیا با توجه به باختی که در اولین بازی‌اش داشته دیدار سختی را مقابل شیلی خواهد داشت. شیلی هم در اولین بازی‌اش نشان داد که تیمی قوی است و می‌تواند با حذف اسپانیا شگفتی ایجاد کند، مگر آنکه اسپانیا فوتبال خودش را نشان دهد.

احمدزاده  در پایان در مورد بازی کرواسی و کامرون نیز یادآور شد: به طور مشخص هر تیمی که این بازی را ببازد حذف می‌شود و از آن جایی که هیچ کدام از این دو تیم نمی‌خواهند که از دور مسابقات کنار رود در این بازی احتیاط حرف اول را می‌زند و به احتمال زیاد این دیدار با تساوی دو تیم به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار