استاندار کرمانشاه گفت: هدف گذاری شده تولیدات کشاورزی استان از چهار میلیون تن فعلی به هشت میلیون تن برسد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ابراهیم رضایی بابادی در حاشیه افتتاح طرح های کشاورزی استان که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت، اظهار کرد: هدف گذاری شده تا پایان سال 1396 تولیدات کشاورزی استان از چهار میلیون تن فعلی به هشت میلیون تن برسد که با تحقق آن شاهد تحولی اساسی در بخش کشاورزی استان خواهیم بود.

 وی سرمایه گذاری مورد نیاز برای تحقق این هدف گذاری را هشت هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تحقق این برنامه به تلاش کشاورزان و کارشناسان بخش و حمایت بانک ها نیاز دارد.

 استاندار کرمانشاه افزود: تحقق این برنامه به تثبیت قطبیت کشاورزی استان کمک شایانی می کند.

 رضایی  در ادامه با بیان اینکه از بدو ورودم به استان بدنبال توسعه همه بخش ها بویژه بخش کشاورزی استان با توجه به پتانسل های این بخش بودم، گفت: با برنامه ریزی انجام شده شاهد توسعه استان در همه بخش ها خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی استان پتانسیل های متنوع و متعددی دارد، گفت: برای بالفعل کردن این پتانسیل ها دست یاری خود را به سمت دانشگاهیان و صاحب نظران این عرصه دراز می کنیم.
 
استاندار کرمانشاه ادامه داد: باید با استفاده از توان دانشگاهیان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی، کشاورزی علم محور را در استان پیاده کنیم که این امر منجر به ارتقاء راندمان تولید خواهد شد و در نهایت نیز به توسعه کشاورزی استان منجر می شود.

 

رضایی همچین بر استفاده از ظرفیت های خالی در بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: ابتدا باید به سمت استفاده کامل از ظرفیت واحدهای تولیدی بخش کشاورزی رفته و سپس واحدهای جدید ایجاد کنیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.