رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آغاجاری از تقدیر از 2 شاعر جوان آغاجاری که یکی از آنان از اعضای روشندل کتابخانه عمومی شهرستان می باشد، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ نرگس موقرپور گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، ازجمله برنامه های این اداره برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و ادبی با حضور جوانان، نوجوانان و حتی کودکان مستعد و نخبگان شهرستان می باشد.

موقرپور افزود: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و استفاده از عنصر تقدیر و اهداء جایزه موجب ایجاد یک رقابت سالم و بسیار خوب در بین عموم مردم علی الخصوص جوانان شهرستان خواهد شد.

وی اظهار داشت: تقدیر و تشویق در عرصه های مختلف همواره باید سرلوحه امور قرار بگیرد زیرا همین عناصر موجب تلاش های بیشتر و تقویت نقاط ضعف و در نهایت ارتقاء و پیشرفت خواهد شد و همین پیشرفت آنان در عرصه های مختلف علمی، هنری و ادبی باعث سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آغاجاری با اشاره به اینکه این بخش رسالت عظیمی در گسترش فرهنگ برعهده دارند ، افزود: با ارتباطی که با قشرهای مختلف مردمی خصوصاً جوانان، نوجوانان و کودکان داریم می توانیم با شناسایی استعدادهای اقشار مختلف آنان را تشویق و به شناساندن این افراد به جامعه کمک کنیم.

نرگس موقرپور گفت: به منظور فرهنگ سازی و ارج نهادن به اعضای فعال کتابخانه های عمومی در حوزه ادبیات و هنر، کانون ادبی عترت کتابخانه شهید مدنی از دو نفر از شاعران عضو کانون که از اعضای فعال کتابخانه عمومی نیز هستند طی مراسمی با حضور اعضای کانون و جمعی از اعضای کتابخانه تقدیر بعمل آورد و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا گردید.

موقر پور تاکید کرد: یکی از این عزیزان که توسط اداره کتابخانه های عمومی تقدیر شد، از اعضای روشندل کتابخانه می باشد که فعالیتهای خوبی را انجام داده است.


برچسب ها: تقدیر ، شاعر ، آغاجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.