سهیل تاکی " بازیگر سریال "من چه کاره‌ام" گفت: این مجموعه تلنگری برای بیدار کردن جوانان و والدین است و سعی دارد نشان بدهد که چه رفتارهایی می تواند جوانان را به سمت اعتیاد سوق بدهد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، هر زمان به من پیشنهاد خوبی برای بازیگری شود، قبول می‌کنم. پیش از این با کارگردان این اثر در چند اثر نمایشی همکاری داشتم و صرف حضور ایشان در پروژه باعث شد که این نقش را بپذیرم. 

وی افزود: علاوه بر این «من چه کاره ام؟» یک مستند نمایشی صد در صد آموزشی است که حرف های بسیاری برای جوان و البته پدر و مادرها و خانواده ها دارد، من بسیار دوست داشتم به دوستان و هم سن و سال های خودم نشان بدهم که اعتیاد چه دردسرهایی را به دنبال خواهد داشت و این اتفاقی است که در این مجموعه نمایشی رخ می دهد.

این بازیگر گفت: در این مجموعه نقش جوانی را بازی کردم که ما به ازای بیرونی آنها وجود داشت، ماجراهای بسیار تلخی را به تصویر کشیدم که می دانستم کسی آنها را  تجربه کرده، به همین دلیل بارها سر این پروژه بغضم گرفت، از اینکه می دیدم انسان ها آنقدر ساده به دام مواد مخدر می افتند. 

تاکی با اشاره به نقش خانواده در پیشگیری از ابتلا جوانان به اعتیاد گفت: به اعتقاد من خانواده ها تا 90 درصد می تواند از ابتلا فرزندانشان به اعتیاد جلوگیری کنند، ما در این مجموعه نشان دادیم که چه رفتارهایی از سوی خانواده جوان را به سمت اعتیاد سوق می دهد و این اتفاق بسیار خوبی است . 
 
وی افزود:  علاوه بر بخش های نمایشی که برای حضورم اجبار وجود داشت، در طول تولید این مجموعه تلاش کردم سر ضبط همه صحنه های مستند هم حاضر باشم، چون مشاهده افرادی که به اعتیاد دچار شده بودند و شنیدن روایت های متفاوت از زندگی هایشان  علاوه بر اینکه در نوع بازی من تاثیر می گذاشت برای خودم به عنوان یک جوان هم تامل برانگیز بود. 

این بازیگر افزود: در بیشتر مواردی که ما در جریان تولید این مجموعه مشاهده کردیم، خانواده و بسترهای خانوادگی که فرد در آن پرورش پیدا کرده بود زمینه ساز ابتلا فرد به مواد مخدر شده بودند و این اتفاقی قابل تامل  و هشدار دهنده است.

وی تصریح کرد: هر چند زمان پخش این برنامه سبب شده که جوان ها نتوانند آن را تماشا کنند، اما به نظرم این اثر صد در صد برای  خانواده ها مفید و قابل استفاده است و می توان آن را تلنگری برای بیدار کردن خانواده ها تلقی کرد.
 
تاکی تصریح کرد: این اثر به اعتقاد من بیش از آنکه برای جوان ها حرف داشته باشد، برای پدر و مادرها حرف دارد و سعی می کند به آنها آموزش بدهد که از رفتارهای پر خطر جوانان جلوگیری کنند. 

مجموعه تلویزیونی در حا پخش «من چه کاره‌ام؟» به تهیه کنندگی آرزو ابوحمزه و کارگردانی داریوش جهانگیری، مستندی نمایشی است که در 40 قسمت 20 دقیقه‌ای تولید شده است.

منوچهر والی‌زاده، افسانه ناصری، سهیل تاکی، پونه احمدی، فریبا طالبی و امیررضا زادسرور از بازیگران «من چه کاره‌ام» هستند.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار