رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: طبق قوانین موجود و همچنین بخشنامه ابلاغی از سوی معاونت وزیر راه و شهرسازی باید همه واحدهای مسکن مهر پیش از سکونت دارای انشعابات برق، آب و گاز باشند.

سجاد رضایار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با توصیه به تعاونی های خانه سازی مبنی بر نداشتن اصرار برای اسکان در واحدهای مسکن مهر مهرآباد رودهن پیش از استقرار خدمات زیربنایی اظهار داشت: گاهاً چنین اصراری از سوی برخی تعاونی ها دیده می شود

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان باید به بانک عامل مراجعه و نسبت به تهیه دفترچه اقساط اقدام کرده باشند؛ همین دستورالعمل علاوه بر وزارتخانه راه و شهرسازی از سوی استانداری تهران نیز ابلاغ شده است.

رضایار افزود: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند با توجه به قوانین و دستورالعمل های ابلاغی یاد شده روز گذشته نسبت به اسکان برخی افراد واجد شرایط اقدام کرد که به اسکان نزدیک به 40 نفر از هموطنان انجامید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: علاوه بر واحدهای مسکونی مذکور، یک هزار و 700 واحد دیگر که دیرتر از طرح های اجرایی فاز نخست و در سال های 90 و 91 کار خود را آغاز کردند نیز با پیشرفت فیزیکی 80 تا 90 درصد مراحل پایانی امور عمرانی خود را سپری می کنند.

وی همچنین از افتتاح یک هزار و 200 واحد مسکن مهر مهرآباد رودهن طی هفته آینده خبر داد و افزود: مسکن مهر مهرآباد رودهن با ظرفیت چهار هزار و 400 واحد مراحل اجرایی خود را از سال 89 آغاز و در حال حاضر امور پایانی خود را سپری می کند.

رضایار افزود: خوشبختانه فاز نخست این پروژه ملی در قالب افتتاح یک هزار و 200 واحد مسکونی طی هفته آینده خاتمه می یابد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند اضافه کرد: همچنین امور مربوط به انشعابات برق، آب و گاز دو هزار 500 واحد از بخش اصلی سایت خانه سازی مهرآباد شامل دو هزار و 700 واحد انجام و مسائل پیرامون بحث فاضلاب یک هزار و 500 واحد این سایت نیز حل شده که با همتی مضاعف سایر واحدها نیز از امور زیربنایی مذکور بهره مند می شوند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.