مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: برای رونق بخش کشاورزی باید آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی در حوزه تولید، توزیع و مصرف صورت گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام علی ایمانی‌تبار صبح امروز در همایش تشکل‌ها و تعاونی‌های کشاورزی با تاکید بر نقش تولید کنندگان محصولات کشاورزی در اقتصاد کشور اظهار داشت: این گروه محور استقلال کشور و زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را از چشم‌داشت به کشورمان ایجاد می‌کنند.

وی عنوان کرد: با حضور تعاونی‌ها و تشکل‌ها می‌توانیم به جایی برسیم که تولیدات کشاورزی ما با وجود کمبود آب، کیفیت خاک و قیمت‌های بالا، روی دست کشاورز نماند.

ایمانی‌تبار تصریح کرد: برای رونق بخش کشاورزی باید آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی شود و این برنامه‌ریزی باید در حوزه تولید، توزیع و مصرف باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی با تدبیر صحیح نسبت به تشکیل نهادهای متعددی فرمان دادند، گفت: از مهم‌ترین این فرمان‌ها تشکیل سپاه و بسیج بود تا انقلاب اسلامی حفظ و پایه‌های نظام اسلامی محکم‌ شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان عنوان کرد: با وجود سپاه و بسیج مطمئن هستیم که هیچ‌کدام از اتفاقات کشورهای عراق و افغانستان را نخواهیم داشت، همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس به نتیجه رسیدیم.

ایمانی‌تبار خاطرنشان کرد: تشکیل جهاد سازندگی نیز یکی از تدابیر ارزنده امام راحل بود که ما امروز شاهد رشد بسیار زیادی در روستاها هستیم.

وی اذعان داشت: تداوم این سازمان و حرکت آن به سمت برنامه‌ریزی مناسب است تا به اهداف تعیین شده دست یابیم و این امر با کمک تشکل‌ها و تعاونی‌ها حاصل می‌شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.