کارگاه دو روزه ماساژ ورزشی در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در دو بخش تئوری-عملی و با حضور جمعی از دانشجویان، ورزشکاران، و مربیان تربیت بدنی برگزار گردید

علی کاشی سرپرست آموزش های تخصصی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت بدنی وعلوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات وفناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری این دوره‌های کوتاه مدت را مسیری کوتاه و موثر در راه ارتقاء دانش و آگاهی دانش آموختگان و دانشجویان حوزه علوم ورزشی، روزآمد ساختن دانش آنان و انتقال تجربیات پیشکسوتان در هر حوزه به علاقمندان کسب دانش‌های تخصصی دانست و افزود: برگزاری دوره ماساژ ورزشی و معرفی شیوه‌های نوین ماساژ ورزشی می‌تواند باعث توسعه و گسترش این تکنیک سلامتی بخش در سطح جامعه باشد.  

وی افزود:شرکت کنندگان در این دوره قادر خواهند بود پس از کسب دانش کافی در این زمینه، اقدام به استفاده از مهارت‌های ماساژ در سطح باشگاه‌های ورزشی نمایند.  

کاشی تصریح کرد: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در راستای سیاست‌های بنیادین خود مبنی بر افزایش سطح سلامت و بهداشت جامعه در نظر دارد تا با برگزاری این دوره‌ها اقدام به تربیت نیروهای کارآمد و با کفایت نماید.

وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این نوع دوره‌ها در سطح کشور و استان خراسان رضوی بتواند نقش موثری در راه بهبود کیفیت زندگی و افزایش عملکرد ورزشی هم میهنانمان داشته باشد. 

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا 25 خرداد کارگاه روش‌های آماری پیشرفته در پژوهش‌های علوم ورزشی، 27 خرداد کارگاه آب درمانی، 28 خرداد کارگاه تربیت مدیر باشگاه‌های ورزشی و 29 خرداد کارگاه اصول علمی کار با وزنه در محل پژوهشگاه تربیت بدنی برگزار خواهد شد. 

علاقمندان به حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند اطلاعات بیشتر را از طریق سایت پژوهشگاه تربیت بدنی به آدرس www.ssrc.ac.ir کسب نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار