یکی از شیوخ و بزرگان شهر تلعفر با آرام و باثبات توصیف کردن اوضاع این شهر، خبر برخی شبکه های ماهواره ای مغرض مبنی بر ورود عناصر داعش به این شهر را تکذیب کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه؛  شیخ هاشم عنتر یکی از بزرگان شهر تلعفر در گفتگوی تلفنی با این شبکه درباره اوضاع امنیتی این شهر گفت وضع این شهرستان به علت همبستگی عشایر این شهرستان با دستگاههای امنیتی، ارتش و پلیس آرام
و باثبات است و انشاء الله همه ما با تمام توان آماده ایم هرگونه تهاجمی توسط داعش یا طرفدارانش را به مردم این شهر دفع کنیم ولی برادر عزیزم، اگر امکان دارد برخی از ادعاهای دروغ برخی شبکه های ماهواره ای را که اعلام کرده اند داعش بر شهر تلعفر مسلط شده است تکذیب کنید چون این مسئله کاملا بی اساس و دروغ است زیرا مردم تلعفر اعم از شیعه و سنی با تمام توان خود و با همبستگی کامل برای مقابله با داعش و اتباع و پیروان داعش آمادگی کامل دارند.
شیخ هاشم عنتر در ادامه افزود ابتدا برخی قانون شکنی ها از سوی برخی افسران رخ داد و آنها پست ها و مواضع خود را ترک کردند ولی نیروهای مدافع تلعفر اوضاع را سروسامان دادند و اکنون ارتش به لطف خدا کنترل اوضاع را در دست دارد و نیروهای پلیس به ویژه فرزندان غیور تلعفر با همکاری، پشتیبانی و حمایت کامل نیروهای عشایر تلعفر، اوضاع را در کنترل دارند. یعنی واقعا هم اکنون نیروهای عشایر بالاترین حد از آمادگی را برای همکاری با دستگاههای امنیتی به منظور مقابله با هرگونه تهاجم وحشیانه ای از سوی داعش و سایر گروههای وابسته به آن دارند.
شیخ هاشم درباره آمدن برخی از آوارگان شهر موصل به این شهر گفت خانواده های زیادی از موصل به شهر تلعفر آمده اند و مردم بزرگوار تلعفر از آنها استقبال کرده و امکانات و کمک های لازم را در اختیار آنها قرار داده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار