مدیر اداره جهاد کشاورزی نهبندان گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 71 پروژه بخش کشاورزی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،، عزیز باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست‌ویکم تا بیست‌وهفتم خردادماه به عنوان هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در نهبندان 71 پروژه در بخش کشاورزی و دامپروری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی نهبندان ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها در قالب طرح‌های امور فنی و زیربنایی، اداره بهبود تولیدات گیاهی، اداره تولیدات دامی، اداره پشتیبانی و صنایع مکانیزاسیون است.

باقری با بیان این‌که برای افتتاح این تعداد پروژه در نهبندان 2 میلیارد و 80 میلیون تومان هزینه شده است، یادآور شد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی، تسهیلاتی و مشارکت مردمی تامین شده است.

وی به اشتغال ایجاد شده در راستای بهره‌برداری از طرح‌های بخش کشاورزی نهبندان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها برای بیش‌از 53 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیر اداره جهاد کشاورزی نهبندان ادامه داد: همچنین ‌هزار و 688 خانوار از مزایای اجرای پروژه‌های بخش کشاورزی در نهبندان برخوردار می‌شوند.

باقری خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های تسطیح و یکپارچه‌سازی، تجهیز اراضی و آبیاری تحت فشار در سیاست‌های جهاد کشاورزی مبنی بر استفاده بهینه از آب و خاک و افزایش راندمان آبیاری است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بیرجند ، کشاورزی ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.