انتخابات ریاست فدراسیون سوارکاری امروز با 13 کاندید برگزار شد و در نهایت مسعود خلیلی به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری از ساعت 10:10 در ساختمان آکادمی ملی المپیک با 13 کاندیدا برای ریاست این  فدراسیون شروع به کار کرد و کاندیدا برنامه‌های خود را ارئه دادند و هر یک از آنها 10 دقیقه  فرصت داشتند که برنامه‌های خودشان را برای 4 سال آینده این فدراسیون معرفی کند.

در مجمع امروز عبدالرضا عزیزی، نماینده مجلس بعد از صحبت کردن و توضیح برنامه‌های خود انصراف داد و مجمع را ترک کرد و سپس بازگشت و گفت عده‌ای خاص هستند که برای منافع شخصی، خود را در رأس امور این فدراسیون می‌بینند. باید جلوی باندبازی در این فدراسیون را بگیریم.

عزیزی به خبرنگار ما گفت: من برای ترک مجمع دلیل خاصی نداشتم، بعضی‌ها دوست‌ دارند بمانند و هر کاری می‌خواهند انجام دهند اما من ترجیح دادم که بروم.

علی حسینی به نفع مسعود خلیلی انصراف داد.

عباس رحمانی به نفع سید موسی آهی لنکرانی انصراف داد.

همچنین محمد کاظمیان و محمدرسول حسینی هم از جمع 13 کاندیدای ریاست فدراسیون سوارکاری خارج شدند.

قرار بود از بین سیدموسی آهی لنکرانی، مسعود خلیلی، امیرحسین زاکری، مسعود عربی، امیر غریب‌لو، سیدموسی ابوطالبی اژدرکش یکی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود که در نهایت مسعود خلیلی از 34 رأی مأخوذه 26 رأی را به خود اختصاص داد و برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد. همچنین در این آرا ابوطالبی 2 رأی و زاکری یک رأی را به دست آوردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار