بازی های بین المللی چوگان در بخش مردان در میدان چوگان قصر فیروزه مجموعه شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بازی های جام سفرا (Ambassadors cup) ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۸ خرداد ماه، در مجموعه فرهنگی ورزشی چوگان و سوارکاری شهدای میدان قصر فیروزه تهران آغاز شد.

در این رقابت ها که بازیکنان چوگان جهان به صورت مشترک و با توجه به هندیکاپ بازیکنان و قرعه کشی توسط کمیته اجرایی مشخص شده بودند، در قالب تیم های چوگان و به نام باشگاه های ایرانی به بازی پرداختند.

در آخر تیم های چوگان قصر فیروزه، بنانیه و کانون چوگان به مرحله بعد صعود کردند.نتایج دور مقدماتی به شرح ذیل است:

باشگاه چوگان قصر فیروزه ۶ باشگاه چوگان خرگوش دره ۴

باشگاه چوگان بنانیه ۶ باشگاه چوگان نقش جهان ۲

باشگاه چوگان کانون چوگان ۳ باشگاه چوگان نوروز آباد ۱

در آغاز این بازی ها تیم های قصر فیروزه و خرگوش دره، رو در روی هم قرار گرفتند که تیم قصر فیروزه با نتیجه ۶ بر ۴ تیم خرگوش دره را شکست داد و در بازی دیگر دو تیم بنانیه و نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً تیم بنانیه موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ از سد تیم نقش جهان بگذرد و بازی تیم های کانون چوگان و نوروزآباد نیز ۳ به۱ با برتری کانون چوگان همراه بود.

این بازی ها را اعظم حیات نون از کشور پاکستان و محمد قلی ذوالفقاری داوران سوار و مهدی قلی ذوالفقاری داور ناظر و نشسته قضاوت کردند .

روز شنبه ۲۴ خرداد فینال بازی های مردان در قصر فیروزه برگزار می شود و ۲۳ خردادبانوان چوگان باز در باشگاه چوگان نوروزآباد به مصاف هم خواهند رفت.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، سفرای چوگان جهان دوشنبه بازدیدی از اصفهان و آثار باستانی این استان همچون میدان نقش جهان و دروازه های سنگی، عمارت عالی قاپور خواهند داشت و سه شنبه در شیراز از تخت جمشید، پاسارگاد، تنگه چوگان و دیگر آثار باستانی این استان دیدن می کنند.

انتهای پیام/
 
 
برچسب ها: چوگان ، جام ، سفرا ، نتایج ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار