مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز دوشنبه منتشره شده موضوعاتي چون: لازمه ادامه پرشتاب حرکت علمی کشور «کار و مدیریت جهادی» و تقویت روحیه «ما می توانیم» است/ جهت‌گیری انقلابی جهاد دانشگاهی حفظ و از ورود به فراز و فرودهای سیاسی پرهیز شود، برخی سعی کردند سخنان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را وارونه جلوه دهند/ جهت‌گیری اصلی ما علیه آمریکا به عنوان دشمن اصلی باشد، ایران حمله تروریستی به زائران شیعه پاکستانی را محکوم کرد و... است.

مهمترین عناوین خبری امروز باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


لازمه ادامه پرشتاب حرکت علمی کشور «کار و مدیریت جهادی» و تقویت روحیه «ما می توانیم» است/ جهت‌گیری انقلابی جهاد دانشگاهی حفظ و از ورود به فراز و فرودهای سیاسی پرهیز شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/19/2324594_930.jpg

رئیس، مدیران و جمعی از محققان جهاد دانشگاهی صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

برخی سعی کردند سخنان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را وارونه جلوه دهند/ جهت‌گیری اصلی ما علیه آمریکا به عنوان دشمن اصلی باشد
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برخی سعی کردند تذکر اخیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای بهبود بخش‌های رسانه‌ای مربوط به این نیروها را این طور جلوه دهند که تلاش رسانه‌های نیروهای مسلح برخلاف منویات دولت مستقر است.

ایران حمله تروریستی به زائران شیعه پاکستانی را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به زوار شیعه پاکستانی در شهر تفتان در ایالت بلوچستان پاکستان را که موجب شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان پاکستان شد، به شدت محکوم کرد.

"مرادخانی" به موسیقی بیشتر از تئاتر اهمیت می‌دهد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/19/2323482_311.jpg

مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وزیر تا معاون هنری به تئاتر توجهی ندارند.

کار جدی بر روی قانون کپی رایت انجام نشده است

"رضا اسماعیلی"، شاعر گفت: مخالفان و موافقان قانون کپی رایت کار جدی و کارشناسی بر روی این قانون انجام نداده‌اند.

پخش زنده مسابقات فوتبال جام جهانی از رادیو ورزش/ برنامه‌های مفصل و وی‍ژه رادیو برای ماه رمضان و تابستان
 نورالدین جعفری مدیرکل طرح و نظارت ارزیابی معاونت صدا در نشست رسانه‌ای معرفی ویژه برنامه‌های رادیو با رویکرد تولید برنامه‌های شاد، ویژه برنامه‌هایی را مخصوص ماه مبارک رمضان و تابستان تدارک دیده است.

مقامات کانادایی فروش منزل خاوری را تایید کردند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/19/2323765_485.jpg

 سردار مسعود رضوانی گفت: پیگیر وضعیت خاوری هستیم طبق آخرین اتفاقات و پیام‌ها خاوری تلاش داشته منزل خود را به فروش برساند واین مطلب را کانادا تایید کردند اما می‌دانیم که پرونده خاوری به دست مقامات قضایی کانادا رسیده است.

راه‌اندازی مراکز توانمندسازی ویژه معتادان در 31 استان/ نیم یلیون معتاد بی خانمان درتهران همایون هاشمی از راه اندازی مراکز توانمندی سازی در شش ماهه دوم سال جاری در 31 استان در سراسر کشور خبرداد.

دستورالعمل پایش تونل‌های شهری آماده شد

 جانشین مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از ابلاغ دستورالعمل مطالعات، طراحی، اجرا و نگهداری پایش تونل‌های شهر تهران پس از طی مراحل قانونی در آینده نزدیک خبر داد.

کم توجهی به چرا و چگونگی مدیریت مصرف / قیمت "برق" از نان بربری کمتراست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/19/2324174_466.jpg

 وزیر نیرو گفت: اگر هر خانوار روزانه 600 تومان پول نان بربری بدهد در ماه 18 هزار تومان بهای آن می‌شود این در حالی است متوسط بهای پرداخت برق برای هر خانوار کمتر از 16 هزار تومان است.

"سکه امامی"945 هزار تومان،"دلار" 3240 هزار تومان،"طلای 18 عیار" 96 هزارو 703 تومان

 امروز بازار سکه در پی رشد نسبی اونس جهانی تاحدودی به ارزش سکه های طلایی افزود و این در حالی است که دلار اندکی کاهش یافت.

خوردوسازان کشور "انضباط مالی" ندارند/ شرکت های خودروساز "بانکداری" را کنار بگذارند


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/17/2319427_822.jpg

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در کجای دنیا شرکت‌های خودروسازی بانک‌داری می‌کنند، گفت: طبق برآوردها 8.5 درصد افزایش قیمت خودرو حاصل عدم انضباط مالی خودروسازان است.

افزایش شیب پیری در استان‌های کشور/ گذر 11 میلیون دختر و پسر از سن ازدواج در کشور

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/19/2324528_211.jpg

دکتر مطلق با بیان اینکه مشاهدات نشان می دهد که برخی از استان‌ها در شیب پیری قرار گرفته‌اند، گفت: در حال حاضر 11 میلیون دختر و پسر در کشور در حال گذشتن از سن ازدواج و باروری هستند.


رونمایی از 5 محصول فناور شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

 از 5 محصول فناور شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تحت عناوین دستینه ،‌کارت هوشمند بیومتریک، پماد موضعی بیزالن، شربت کالیک و نرم افزار تی‌نیوز با حضور دکتر صیف‌الدین رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران رونمایی شد.


"واکسن آنفلوانزا" ایرانی شد/توليد سالانه400 هزار دوز از اين واكسن در كشور

 طرح کلان ملی واکسن آنفلوانزا برای تست نهایی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ارائه و پس از صدور مجوزهای لازم، این محصول در بازار عرضه و مردم از این پس، محصول ایرانی دارای کیفیت مشابه نمونه خارجی را برای درمان مورد استفاده قرار خواهند داد.

برتری 2 بر صفر شاگردان کی روش مقابل ترینیداد و توباگو

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/18/2322953_998.jpg

 ملی‌پوشان فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی برای جام‌جهانی در برزیل، از ساعت 22:30 مقابل نماینده آمریکا به میدان رفت و با نتیجه 2 بر صفر مقابل این تیم به برتری رسید.

مونسان: به دلیل مشغله کاری در جلسات شرکت نکرده‌ام/ برای حضور در هیأت مدیره پرسپولیس هیچ شرطی نگذاشته‌ام
در حالیکه گفته می‌شود مونسان یکی از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس به دلیل اختلاف با مدیرعامل و برخی از اعضای هیأت مدیره قهر کرده و در جلسات شرکت نمی‌کند اما مونسان نظر دیگری درباره این موضوع دارد.

برخی افراد به دنبال خالی کردن زیر پای افشارزاده هستند / اظهار نظر در مورد هیات مدیره زود است
 پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بدون شک هنوز اظهار نظر در مورد هیات مدیره بسیار زود است زیرا هنوز آن‌ها وارد گود حاشیه‌های یک باشگاه نشده‌اند.

همه آنچه در خصوص سفر استراتژیک دکتر روحانی به ترکیه باید بدانیم/ این سفر چه چارچوب و اهدافی را دنبال می‌کند؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/19/2323623_618.jpg

 "حسن روحانی" رئیس جمهور ایران امروز در دیداری رسمی به ترکیه سفر کرده است. روحانی به دعوت رسمی "عبدالله گل" همتای ترک خود راهی این کشور می‌شود. روحانی در این سفر درباره مسائل مختلف و در رأس آنها بحران سوریه و روابط دو جانبه با مقامات ترکیه گفتگو خواهد کرد.

میز مذاکره را بدون توافق با ایران ترک نکنید!

 کاخ سفید پیش از اعزام هیئت مذاکره کننده آمریکایی به مذاکرات ژنو در سوئیس خطاب به آنها توصیه کرد: میز مذاکرات با ایران را بدون دستیابی به توافق ترک نکنند.

"توافق بد" را نمی‌پذیریم/ آمریکا توافق جامعی با ایران را خواهد پذیرفت که تمام ابعاد موضوع را دربرگیرد
 سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی در خصوص توافق با ایران هشدار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار