پیروز واقعی دفاع مقدس مردم ما هستند ما ملت بسیار خوبی داریم.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران، بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس از نمایشگاه "قاب‌های بهشتی" صبح امروز با حضور سعید آلادپوش، مدیرعامل شبکه تصویر،کاوه اشتهاردی خبرگزاری دفاع مقدس، رییس موزه شهدا انجام شد.
 
به این نمایشگاه حدود 2700 عکس ارسال شده است که سه اثر به ترتیب از اول تا سوم و بقیه آثار برگزیده شده بودند.
 
سردار کارگر در بازدید از عکس‌ها به سعید آلادپوش پیشنهاد کرد که انتخاب برگزیدگان را به مردم واگذار می‌کردید که آلادپوش در پاسخ عنوان کرد: بخش داوری و رأی مردمی هم در نمایشگاه بوده است. نفرات اول تا سوم به ترتیب به غلامرضا قاسمی، میثم ملکی قزوینی و ثمر تبریزی بودند.
 
بنابراین گزارش؛ سردار کارگر در مقابل عکسی که به فرار شهیدان ملا شریفی تعلق داشت ایستاد و از برادر بزرگتر شهید بعنوان هم دوره‌ای خود نام برد و شخصیت بسیار والا و انسانی این شهید را توصیف کرد.
 
سردار کارگر در جمع خبرنگاران گفت: پیروز واقعی دفاع مقدس مردم ما هستند ما ملت بسیار خوبی داریم.
 
وی همچنین در مورد دیجیتالی شدن اطلاعات شهیدان گفت: این اقدام خوبی است اما همه خانواده‌های معظم شهدا به سایت ها و اینترنت دسترسی ندارند و به شکل دیگر اگر از این طرح استفاده کنیم کاربرد بهتر و بیشتری دارد.
 
سردار کارگر با تجلیل از خانواده شهدا بیان کرد: پدر و مادران شهدا را باید در سبک زندگی و روش تربیت فرزندان الگو و سرمشق قرار دهیم. در این خانواده‌ها فرهنگی وجود دارد که منجر به چنین ایمان و عقیده‌ای شده که فرزند در راه اسلام و انقلاب جان خویش را از دست دهد. این سبک زندگی باید در تمام خانواده‌ها و این طرز تربیت خانوادگی در تمام جامعه گسترش یابد.
 
سردار کارگر نمایشگاه را ترک کرد و برای جلسه اختصاصی با آلادپوش، مهدوی و اشتهاردی به دفتر موزه رفت.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: دفاع ، مقدس ، قاب ، نمایشگاه ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار