استاندار مازندران گفت : تنها راه حل جلوگیری از وقوع مجدد سیل در بهشهر ، اجرای طرح های آبخیزداری و کنترل سیل در بالادست است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، ربیع فلاح ˈ در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده ˈ فراش محله ˈ بهشهر  افزود : تا زمانی که طرح های زیربنایی در این منطقه به عنوان یکی از کانون های همیشگی وقوع سیل بهشهر اجرا نشود، باید منتظر وقوع این بلای طبیعی باشیم .

وی بیان کرد : دولت مصمم به حل این مشکل است و با اختصاص بودجه لازم در کم ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات منجر به وقوع سیل اقدام خواهد کرد.

استاندار مازندران گفت : یکی از کارهایی که باید در اولویت کاری مسوولان باشد حفر کانال جدید برای تغییر مسیر رودخانه ˈ برزو ˈ در منطقه فراش محله است که این کار از صبح امروز و با جابه جایی دکل مخابرات آغاز شد.

وی افزود : از ابتدای وقوع سیل و با حضور بموقع نیروهای امدادی ، نیازهای اولیه و مورد نیاز در اختیار مردم قرار گرفت و تا زمان اتمام این مشکل، نیروهای کمکی و امدادی در منطقه حضور فعال خواهند داشت.

فلاح به سفر چند روز گذشته معاون راهبردی رییس جمهور به مناطق سیل زده بهشهر اشاره کرد و گفت : مشکلات یکایک مردم منطقه فراش محله با حضور ایشان رسیدگی قرار گرفت و تلاش برای رفع نارسایی ها و کمبودها با تصویب بودجه در هیات دولت ادامه خواهد یافت.

سیل چهارشنبه هفته پیش که پس از حدود دو ساعت بارندگی شدید جاری شد ، سبب آبگرفتگی واحدهای مسکونی و وارد شدن خسارت جدی به بخش کشاورزی و زیرساخت های شهرستان بهشهر شد./ب
برچسب ها: تنها ، طرح ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.