نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای حل مشکل طرح انتقال آب بهشت آباد نظرات کارشناسانه را مورد توجه قرار می دهیم و استیضاح وزیر نیرو را به صلاح نمی‌دانم زیرا ما با او وارد مذاکره شده و او برای همکاری قول شفاهی داده و استیضاح آخرین راهکاری است که نمایندگان می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،عباس مقتدایی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به سوالات مطرح شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی اهداف مشترکی را برای حل مشکلات استان دنبال می کنند.

وی ضمن ابراز مخالفت خود با استیضاح وزیر نیرو عنوان کرد: نمایندگان استان اصفهان برای حل مشکل آب استان با این وزیر در حال رایزنی هستند.

مقتدایی در رابطه با طرح انتقال آب تونل بهشت آباد تصریح داشت: آنچه که ما مدنظر می گیریم نظرات کارشناسانه است و نه اظهار نظر افراد صاحب نفع.

وی همچنین تعداد اصناف فعال در اصفهان را حدود 20 صنف عنوان کرد و درباره مشکلات و مطالبات اصناف در اصفهان ادامه داد: مشکلات مالیاتی، مشکلات بیمه و مسائلی که اصناف با شهرداری دارند از مهمترین مشکلاتی است که اصناف از آنها نام برده اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به معضلات روستاهای استان اظهار کرد: اگر برای حل مشکلات روستاها سعی نکنیم برای شهر مشکلاتی را به وجود می آوریم.

عباس مقتدایی افزود: در استان اصفهان حدود 180 روستا وجود دارد که از معضلات آنها می توان از امکانات رفاهی روستایی، مشکلات آب و برق در روستا و مشکلات اینترنت روستایی نام برد.


انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اصفهان ، استیضاح ، وزیر ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.