رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضا آمادگی دارد در ساماندهی سواحل حمایت لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فر ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل دریا که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: بنا به ضرورت، جلسه بررسی ساماندهی سواحل باید 20 سال قبل در استان تشکیل می‌شد.

وی با اشاره به اینکه ضرورت مطالعه بهره‌برداری از دریا بحثی است که توام با تمام ظرفیت‌های استان باید مورد بررسی قرار گیرد، افزود: برخی کشورهای توسعه‌یافته ظرفیت‌های مازندران را دارند که شاهد پیشرفت روز افزون آن‌ها هستیم.

این مسئول تصریح کرد: حاشیه جاده‌های ساحلی، جنگل، رودخانه، روستا و دشت از امکانات مناسب گردشگری است که در مازندران مورد غفلت قرار گرفت.

تقوی‌فر با اشاره به اینکه ساماندهی سواحل از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دولت قبل به صورت جدی پیگیری شد و ناموفق باقی ماند، تصریح کرد: برخی مشکلات اجرایی در ساماندهی سواحل باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی آمادگی دستگاه قضایی را در ساماندهی سواحل جدی دانست و گفت: پرونده‌هایی که درباره ساماندهی سواحل به مراجع قضایی وارد شود در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با بیان اینکه ساماندهی سواحل دریا نیازمند اراده جمعی است، اظهار کرد: در ساماندهی سواحل وضعیت موجود باید احصا شود.

دلاور حیدرپور با اشاره به اینکه برای اجرای طرح ساماندهی سواحل باید برنامه مدونی وجود داشته باشد، تصریح کرد: وقتی منع قانونی صورت می‌گیرد باید خدمات جدید قانونی پیشنهاد شود/ش/ن.

برچسب ها: سواحل ، مازندران ، دستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.