مقامات آمریکا اعلام کردند یک هکر روسی موفق شد با غیرفعال سازی حساب بانکی هزاران مشتری بانکی بیش از 100 میلیون دلار از این حساب ها برداشت کند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از سی بی اس نیوز ؛ آمریکا اعلام کرد این هکر که "اوجنی بوگاچف" نام دارد با هک کردن صدها هزار حساب بانکی در اروپا و آمریکا مبلغی معادل 100 میلیون دلار از این حساب ها برداشت کرده است .

گروه هکری با مدیریت بوگاچف با ساخت نرم افزارهای مخرب با نفوذ به میلیونها کامپیوتر شماره کاربری و رمز عبور حساب های بانکی را بدست آورده و میلیونها دلار از این حساب ها برداشت کرده اند . برخی از افراد این گروه هکری روسی ، اوکراینی و انگلیسی هستند . 

دادستانی آمریکا در پیتزبورگ که اتهاماتی از جمله جاسوسی ، کلاهبرداری بانکی و کامپیوتری و پولشویی را علیه " بوگاچف " به ثبت رسانده ، اعلام کرد : این هکر روسی در بازداشت نیست و اکنون آزاد می باشد . 

این در حالی است وزارت دادگستری آمریکا در کنفرانس خبری اخیر خود نیز اتهاماتی علیه پنج تبعه چینی عنوان کرده است که بر این اساس ، این پنج تن از اعضای تیم هکری در ارتش چین بوده و با حمله به سایت های شرکت های آمریکایی اطلاعات محرمانه تجاری را از آنها ربوده است . 




انتهای پیام /
برچسب ها: هکر ، روسیه ، اروپا ، اتحادیه ، میلیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار