گودرزی گفت: طی امروز و فزدا بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور پیش بینی می‌شود، بنابراین سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آب گرفتگی معابر عمومی و کاهش دید به سبب گرد و خاک دور از انتظار نیست.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: طی امروز و فزدا بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور پیش بینی می شود بنابراین سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، آب گرفتگی معابر عمومی و کاهش دید به سبب گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی افزود: امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، اصفهان، شمال سمنان، مازندران و گلستان و فردا در گیلان، مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.



گودرزی گفت: از این رو توصیه می شود اقدامات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از بارش رگباری شدید، رعدوبرق و وزش باد شدید درنظر گرفته شود و از توقف در بستر و حاشیه رودخانه ها اجتناب گردد.

این کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی امروز و فردا گفت: امروز هوای تهران، کمی ابری، دربعدازظهر افزایش ابر درپاره ای نقاط رگبار و رعد و برق و از ظهر به بعد وزش باد شدید و گرد و خاک و فردا نیز، کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر درپاره ای نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

انتهای پیام/    
برچسب ها: وزش باد ، رگبار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار