رئيس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان زنجان گفت:توسعه اکتشاف‌ در حوزه معدن استان زنجان ضروري بوده و اين امر بايد به صورت علمی و سیستماتیک مورد توجه جدی قرار ‌گیرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛سیاری رئيس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان زنجان در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان با بيان این مطلب افزود:در حال حاضر برخی از واحدهای تولیدی در استان با ظرفیت‌های 30 تا 35 درصد فعالیت می‌کنند كه باید نسبت به فعال‌سازی این واحدها اقدام شود.


وی تولید صنعتی و معدنی را در توسعه استان مهم دانست و گفت:باید با تولید ثروت در جامعه بر مشکلات فائق آمده و نقشه راهی برای حل مشکلات در پیش‌رو داشت.


سیاری با اشاره به اینکه برای توسعه اقتصاد و فرهنگ باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی به نحو مطلوبی استفاده شود،ادامه داد:عزم ملی و مدیریت جهادی موجب توسعه این دو بخش می‌شود.


رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان از مواهب الهی بهره‌مند است، عنوان کرد:توانمندی‌های استان در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و معدنی گویای این حقیقت است.


سیاری با بیان اینکه استان زنجان دارای معادن ارزشمندی است که بهترین معدن روی جهان در این استان قرار گرفته است،یادآور شد:تجار زنجانی علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه هستند.


وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های موجود برای احیای واحدهای راکد استفاده شود،ادامه داد: ظرفیت‌سازی لازم در این زمینه انجام می‌شود.


رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان بر ضرورت رقابتی کردن تولید تاکید کرد و ادامه داد:تکمیل طرح‌های موجود می‌تواند زمینه ارتقای استان را فراهم کند.


سیاری با بیان اینکه 2 هزار جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در استان داده شده،خاطرنشان کرد:این واحدها می‌توانند چرخه تولید را به خوبی بچرخانند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.