نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیشترین هجمه ها طی سال های اخیر علیه کشور در حوزه اقتصادی انجام شده است، گفت: اگر این هجمه ها علیه هر کشوری در دنیا انجام می شد، شیرازه آن از هم می پاشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در جمع خوزستانی های مقیم کرمان در مسجد الزهرای شهرک پانصد دستگاه کرمان که به مناسبت ایام فتح خرمشهر انجام شد، خوزستان را سند افتخار ایران اسلامی معرفی کرد و افزود: کمتر خانواده خوزستانی است که شهیدی تقدیم انقلاب نکرده باشد.

وی با بیان اینکه همه ما شهروند آب و خاک ایران اسلامی هستیم، به سخنی گهربار از رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) فرمودند: خوزستان دِین خودش را به انقلاب ادا کرده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای خوزستانی و خرمشهری، خاطر نشان کرد: این شهیدان والامقام بودند که در ابتدا در دفاع از وطن در مقابل دشمن تا دندان مجهزِ بعثی مقاومت کردند.

پورابراهیمی با تجلیل از رشادتها و ایثارگریهای شهدا و جانبازان در دوران پرافتخار دفاع مقدس، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی به افتخار اسلام تبدیل شده است.

وی یادآور شد: دشمن امروزه باب جدیدی برای مقابله با نظام اسلامی شروع کرده و آن هم جنگ اقتصادی است.

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش ، تحریم بانک مرکزی را آغاز یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه نظام مقدس اسلامی ایران دانست و گفت: در دفاع مقدس جنگ ملموس بود و دشمن را در روبرو می دیدیم، این درحالیست که این جنگ کاملا نابرابر و آنها قصدشان براندازی نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مسیر حرکت انقلاب در راستای برطرف کردن موانع اقتصادی روشن است، افزود: این تحریم ها نمی تواند سدی در مقابل ارزش ها و اعتقادات اسلامی ایران باشد و ما را متوقف نمی کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران در مقابل تحریم ها زنده تر و پویا تر می شوند، خاطر نشان کرد: مردم همواره در صحنه های مختلف با خلق حماسه حمایت خود را از انقلاب اعلام می کنند و این رویکرد شهداست.

در این جلسه مشکلاتی همچون نبود فضای سبز، آسفالت نبودن کوچه ها و شهرک سازی مطرح شد که نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی قول برگزاری جلسه ای مشترک برای برطرف کردن مشکلات مردم این منطقه را در آینده ای نزدیک ، با حضور فرماندار و شهردار کرمان ، داد./س


برچسب ها: حجمه ، اقتصاد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.