ملی‌پوش رکابزن کشورمان در خصوص حضور در مسابقات آسیایی قزاقستان گفت: بازی‌ها در سطح بالایی بود و رکاب‌زنان ما تمام سعی خود را کردند که به سطح آن‌ها خود را نزدیک کنیم.

زهرا صادق‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات آسیایی قزاقستان از سطح بالایی برخوردار بود و تیم‌‌هایی که در این رقابت‌ها حاضر شده بودند مثل چین و کره در سطح جهانی پیشرفت داشته‌اند و ما در کنار این تیم‌ها توانستیم رکورد نسبتأ خوبی را از خود بر جای گذاریم.

وی در خصوص این‌که آیا شرکت در این رقابت‌ها کمکی به پیشرفتتان در بازی‌های آسیایی خواهد داشت یا خیر بیان کرد: بعد از تقریبا 2 سال و نیم تیم بانوان به مسابقات برون‌مرزی اعزام شد و قبل از مسابقات در هیچ کاپی شرکت نکرده بودیم و قطعأ حضور نداشتن در جو مسابقات در پایین آمدن سطح فنی ما تأخیر خواهد داشت، اما باز هم با کمک‌های فنی پاول بوران توانستیم نتیجه‌ای نسبتأ خوبی را با توجه به نداشتن مسابقات جدی قبل از مسابقات کسب کنیم.

ملی‌پوش کشورمان در ارتباط با وضعیت دیگر هم‌تیمی‌هایش گفت: در بخش جوانان پرستو با سطحی بسیار خوب ظاهر شد و در نهایت توانست مدال برنز را از آن خود کند و در 4 تیمی هم نتیجه خوبی را کسب کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که پاول بوران کمکی به پیشرفتتان کرده است یا خیر تصریح کرد: با توجه به مدت کوتاهی که هدایت تیم را برعهده گرفته است اما از نظر فنی من و دیگر هم‌تیمی‌هایم از پیشرفت قابل توجهی برخوردار شده‌ایم وامیدوارم که بتوانیم در مسابقات آسیایی اینچئون بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم که تا آن زمان مسابقات قهرمانی کشور و لیگ هم می‌تواند تأثیری در روند پیشرفت ما داشته باشد.

صادق‌زاده در ارتباط با این‌که  امسال در لیگ برای چه تیمی رکاب خواهد زد گفت: هنوز با تیمی قرارداد نبسته‌‌ام اما با تیم سپاهان اصفهان مذاکراتی را انجام داده‌‌ام که اگر به توافق برسیم برای همین تیم رکاب خواهم زد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار