اولین روز مسابقات قهرمانی آسیا با تغییر در برنامه و تاخیر در زمان آغاز مسابقات کار خود را به صورت رسمی با حضور 30 کشور برتر آسیا آغاز کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از ظهر دیروز مورخ سی و یکم اردیبهشت ماه با برگزاری جلسات فنی و ثبت نام از تیم ها مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانا قزاقستان کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد تا سی کشور حاضر در مسابقات برای کسب افتخار در بزرگترین رویداد دوچرخه سواری آسیا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از نکات شایان توجه این جلسه تغییر در برنامه و زمان بندی مسابقات می باشد، طی یک مصاحبه اختصاصی مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی در این باره گفت؛ خوشبختانه به دلیل ورود زود هنگام ما به شهر مسابقات و آمادگی بالای ورزشکاران ما از ابعاد روحی و جسمی این تغییر برنامه هیچ گونه خدشه ای به روحیه ورزشکاران وارد نکرده است و با توجه به آمادگی ایده آل ورزشکاران ما امیدواریم بتوانیم بهترین نتایج ممکن را بدست بیاوریم.

چایچی در ادامه درباره گروه دوم ورزشکاران اعزامی به مسابقات گفت: خوشبختانه با توجه به هماهنگی های انجام شده این گروه از دوچرخه سواران نیز از روز اول ورود به شهر مسابقات تمرینات خود را آغاز کردند و به سرعت به شرایط جوی محل برگزاری مسابقات عادت کردند تا آماده شروع مسابقات باشند.

وی در ادامه درباره تیم های حاضر و روقبای اصلی کشورمان اضافه کرد: با توجه به 30 کشور حاضر در مسابقات و شرایط عالی ورزشکاران ما، تیم های چین ، کره جنوبی، ژاپن، مالزی، هنگ کنگ و قزاقستان را به عنوان رقیبهای اصلی دوچرخه سواران کشورمان در کسب افتخار برشمرد.

در پایان چایچی برنامه روز اول مسابقات در نوبت صبح را با توجه به حضور ورزشکاران ما به شرح ذیل اعلام کرد:

- پرستو باسطی در ماده 2Km تعغیبی انفرادی

- سید علی رضوی در ماده 3Km تعغیبی انفرادی

- بهنام خسرو شاهی در ماده 4Km تعغیبی انفرادی

- رضا رشنو، احمد نصر آبادی وسجاد سابقی در ماده تیم اسپرینت جوانان (آقایان)

- محمود پراش، حسن علی ورپشتی و فرزین عرب در مادهتیم اسپرینت بزرگسالان

- آتوسا عباسی، زهرا صادق زاده در ماده 200 متر مقدماتی

- زهرا خسرو شاهی در ماده 200متر مقدماتی جوانان
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار